Heb dit weekend voor de 2de keer een mk had. Men eerste was in feb. Ik weet niet of ik nog een tweede kindje wil. Nu zit er de schrik echt in. We gaan ons wel laten testen om te zien of er iets mis is.
Ik herken je angst meid. Ikzelf heb 3mk gehad en 1bbz. Het verdriet en de teleurstelling was zo groot, dat ik toen weer aan de pil ben gegaan. Vooral voor mijn man hoefde een 2de kindje nietmeer... Na een "rust" periode zijn we er toch weer voor gegaan. Inmiddels alweer 10maanden maar helaas nog zonder resultaat. Mijn advies voor jou is, verwerk het rustig, goed en op je eigen manier. Mischien geeft het je rust om (tijdelijk) voorbehoedsmiddelen te gebruiken. Sterkte!!
Hoi Lieselore, Kan me voorstellen dat je op dit moment niet moet denken aan een nieuwe zwangerschap en misschien weer een teleurstelling. Ik begrijp dat je graag wilt weten of het misschien een oorzaak heeft.Misschien is het wel goed om even rust te nemen en daarna een besluit te nemen. Veel sterkte!
Sterkte toegewenst, ik weet helaas wat het is...Wij hebben ervoor gekozen om er nog een 3e keer voor te gaan, zonder de mmm in te gaan. Heel veel sterkte in ieder geval in deze periode, het is enorm zwaar. Geniet van je dochtertje, ik kan me voorstellen dat dat troost geeft.