Wie herkent dit en denkt even mee

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jowjow, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Hoi,

Zoals zo velen zit ik op het wachtbankje ;) maar herken opeens dingen niet meer, dus vroeg me af zou het kunnen dat......?:p

Even een overzichtje:
    31 okt. eerste dag laatste ongi (laatste 3 cycli waren 29/28/27 dagen)

Voor laatste 3 ongi's altijd eerst 5/6 dagen donderbruine afscheiding, die toeneemt in heftigheid en dan uitmondt in ongi.

15 nov. positieve ovutest (13/14 en 15 flink kunnen klussen)

Sinds 22/23 nov. roze afscheiding, begin van de week iets meer met klein beetje lichtbruin maar geen donkerbruin.

Vandaag (29-11-09) was NOD dag maar nog steeds geen ongi te bekennen. Ben uit gegaan van 29 dagen. Maar nog steeds wel klein beetje roze afscheiding, maar minder als in begin van de week.
    Gisteren zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief.

Wie herkent dit, en wie was toen toch zwanger? :(:(:(

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik was in febr zwanger en had ver voor nod roze en bruin afscheiding testen echter pas 15 dagen na ei positief je ovutest is ca 2 dagen voor je positief (gemiddeld) dus zou jeje ei ca 16 a 17 nov gehad kunnen hebben, wacht het nog even af zou ik zeggen.

3. Babywish777

Babywish777 Actief lid

19 okt 2009
    101
    0
    0
    He meis,

Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan eventueel opnieuw testen. Zelf heb ik dit ook regelmatig en dan word ik na de negatieve test weer ongi.
    Nu ga ik langer wachten met testen.

Succes en ik duim voor je

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had altijd bruine afscheiding voordat ik ongi ging worden precies zoals jij omschrijft. In de maand dat het raak was het ik geen bruine afscheiding. Het kan dus best zijn dat je toch zwanger bent ondanks je nega test. Wellicht heb je te vroeg getest. Welke test heb je gebruikt? Ik testte met de kv 2 voor 5.

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ jowjow, ik herken het helaas wel, zit in hetzelfde schuitje als jij. 14 posi ovu. ook bloedverlies nu overtijd maar nega zw test. Dus voeg me even toe en lees even mee ;). Succes!
    Ik heb wel een ontzettend opgeblazen buik in de avond!!!

grtjs Nanny.

6. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    ik deze cyclus ook
    rozeverlies begonnen 5 dagen na mijn eitje, 8 dagen voor NOD.
    NOD is pas volgend weekend.
    ik hoop innesteling maar kan natuurlijk ook anders uitdraaien.
    heb dit nog nooit gehad.

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey ik herken het helemaal!
    Zit nu in ronde 4, maand 6 (ben dus een stuk meer onregelmatig ongi) maar afgelopen cyclus had ik het zelfde verhaal...
    6/7nov licht rose afscheiding (Eisprong)
    16 nov licht rose afscheiding (innesteling?)
    Ik werd jammer genoeg op 23 nov ongi :S....
    Is nu gelukkig weer 2 dagen voorbij dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

Ik ga erg voor je duimen dat het wel raak mag zijn en dat je dus niet ongi wordt!

8. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Helaas dames, ik moet afhaken :$:$:$. Ben vandaag na een weekend in onzekerheid toch helaas ongi geworden:(:(:(. Op naar ons kerstcadeau zullen we maar zeggen:p:p:p!!! Ben benieuwd of 1 van de andere dames die gereageerd hebben meer geluk hebben!:D:D:D

Deel Deze Pagina