net in mn mail: vruchtbaarh test voor mannen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door chantal85, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nu bij Sensitest nieuw: vruchtbaarheidstest voor mannen! Wil je graag zwanger worden, dan is het natuurlijk ook belangrijk dat je zeker weet dat je man vruchtbaar is. Wellicht ben je al enige tijd aan het proberen om zwanger te worden en lukt het niet. Je kunt nu thuis een eenvoudige vruchtbaarheidstest uitvoeren voor je man. De test is net zo eenvoudig als het uitvoeren van een zwangerschapstest. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Kijk hieronder voor nog meer acties en aanbiedingen.

AANBIEDING 1. Vruchtbaarheidstest voor mannen. Met deze eenvoudige thuistest kan een man vaststellen of hij vruchtbaar is. Deze test geeft drie mogelijke testuitslagen volgens de internationale norm: vruchtbaar, beperkt vruchtbaar of onvruchtbaar. Deze test is eenvoudig thuis uit te voeren met een beetje opgevangen sperma. De test bevat een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Wil je samen graag zwanger worden dan is het belangrijk om vast te stellen dat ook de man vruchtbaar is. Dat is nu mogelijk met deze vruchtbaarheidstest voor thuisgebruik. Tijdelijk extra voordelig. van €39,95 voor €29,95

Weer iets nieuws!

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd weer wat nieuws! maar manlief en ik vinden het nog al aan de prijs.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Die zijn hardstikke onbetrouwbaar..
    mijn man heeft die van testjezelf gedaan in 2009. Vruchtbaar volgens de test.
    half jaar later bleek na tese operatie dat mijn man 100% onvruchtbaar is.

Ik zou mijn geld er niet aan verspillen...potje zaad inleveren bij ziekenhuis is veel effectiever. Hij hoeft het alleen thuis te vullen en jij kan het evt wegbrengen.

4. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    het lijkt mij niet erg betrouwbaar...

Wat meet de test...
    de hoeveelheid??
    de beweeglijkheid?
    de vorm??

Je kan wel een super hoeveelheid hebben maar als ze niet bewegen dan komen ze er niet...

Ze kunnen lekker beweeglijk zijn maar als alles ze aan elkaar geplakt zijn kunnen ze nooit een eicel bevruchten....

het lijkt me heel sterk dat een thuistest alle 3 belangrijke punten kan meten, want dan zou het ZH deze test ook wel gebruiken ipv het dure lab onderzoek;)

Ik zeg dus; Zonde van het geld ;)

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hij is al duur , doe hem daarom al niet.
    En als ik hier boven zo lees moeten we maar vertrouwen hebben in de artsen van het ziekenhuis.

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik vind t ook nix hoor, was benieuwd naar jullie mening. de zwemmers van mn man zijn 2x onderzocht via de gyn. alles prima. Vraag me af of deze testen gaan verkopen!

7. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    wij hebben ooit zo test gedaan in 2008. Manlief zag er erg tegenop om naar de HA te gaan. Stond bij dat het betrouwbaar is. Nou niet dus, volgens de test is hij vruchtbaar, maar na bezoek aan HA bleek dat hij anti-stoffen aanmaakt waardoor alles aan elkaar plakt.

De klap was dubbel zo hard, gezien je het niet meer verwacht. Zonde van het geld dus.
    Volgens de test meten ze op hoeveelheid en bewegelijkheid.

8. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Erg onbetrouwbaar

Man heeft ook zo'n test gedaan, heel erg vruchtbaar.

Achteraf bleek dit niet zo te zijn, het was zo slecht dat wij alleen zwanger kunnen worden met icsi.

9. Lac

Lac Actief lid

14 jul 2011
    415
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi hier precies het zelfde,
    mijn man zou ook volgens die test normaal sperma moeten hebben, dat bleek ook niet het het geval, we komen nog maar net in aanmerking voor IUI

10. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook test gedaan, maar dan de Fertillity Score oid, deze kun je bij de drogist en apotheek halen. 2x getest en 2x negatief. Van HA mogen we nu potje inleveren bij het lab, dus wordt vervolgt.. :(

11. Mijn man heeft zo'n thuistest ook eens geprobeerd.. is toch met die kleurtjes? Nou, volgens de uitslag was mijn man goed vruchtbaar... uiteindelijk bleek hij bijna geheel onvruchtbaar te zijn! 20 zaadcellen gevonden bij semenanalyse! Echt NIET doen, zijn zwaar onbetrouwbaar.. ook al staat er dat ze zowel hoeveelheid als beweegbaarheid checken.. dat is niet zo.

12. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    mijn man heeft ook zo'n test gedaan kwam uit goed vruchtbaar.
    maar klopt niet de enige optie is voor ons icsi om mogelijk zwanger te worden helaas

13. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft een paar maanden geleden ook zo'n test gedaan, had 2 streepjes, dus moet ook goed vruchtbaar zijn. Inmiddels de intake bij de gyn gehad en we krijgen begin april de uitslag van de 'officiele' spermatest.
    Ik heb gelezen dat die test niet de zaadjes zelf kan testen, maar dat hij test of er een soort stofje in het plasma voorkomt ofzo. Dus ik vraag me af hoe zo'n test betrouwbaar kan zijn. Door de microscoop kijken of er ook echt gezonde en bewegende spermacellen zijn lijkt me een stuk logischer en betrouwbaarder.

14. Nik

Nik Bekend lid

7 dec 2011
    741
    0
    0
    Zuid Holland
    Uit de thuistesten kwam bij ons dus onvruchtbaar..zaad laten testen in het ziekenhuis...blijkt niets aan de hand!! :$ (jippie!!)
    Mijn man had het iee dat zijn zaad niet goed zou zijn, vandaar eens van die testen geprobeerd..3 stuks zelfs..alledrie zeiden onvruchtbaar..:x
    Dus niet vertrouwen die troep, lijkt wel omgekeerde wereld als je het zo leest!
    Wij zijn nu lekker bezig met ronde 4 en we zien wel!! :) ;)

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wij hebben destijds ook zon test gedaan en die viel positief uit terwijl mijn man nul zaadcellen had. Daarnaast zegt de test niks over misvormde cellen en de beweeglijkheid. Compleet onbetrouwbaar dus.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik hoop dat door al deze reacties mensen wel 3x na zullen denken voordat ze hem bestellen!

Deel Deze Pagina