Het is al wat jaren geleden dat ik veel jurken en rokken heb gedragen in de winter. En nog langer geleden dat ik dikke panty’s heb gekocht, dus wat is jullie favoriet. Liever niet te prijzig ivm stuk trekken/peuter/kat.
Ik zat net te overwegen om een legging-topic te openen! Goedkope en warme leggings haal ik meestal bij de Hema. Er staat geloof ik thermo op. Maar ze hebben ze alleen in zwart, blauw en grijs. Dus als er iemand hier is die ook weet waar je warme en dikke leggings kunt kopen met wat meer kleur (en een leuke print?), dan hou ik me aanbevolen. Ik draag veel zwarte jurkjes en dan vind ik een donkere, effen legging zo suf soms. Ook C&A heeft trouwens fijne en goedkope leggings. Twee voor een tientje, elastisch katoen. Bij de kassa hangen van die dikke panty's die ook niet al te duur zijn en echt lang meegaan.
Die haalde ik vroeger dus bij dr V&D, hadden zo’n groot assortiment met printjes. Baal ervan dat ze weg zijn!!
Jaaaa, daar kocht ik ze vroeger ook! Ik zag laatst wel dan Monki dikke leggings met print had, maar die waren wel erg psychedelisch, dat is dan weer het andere uiterste
Trouwens, ik draag eigenlijk nooit een broek. Maar vind maillots en jurken warmer dan broeken in de winter! Maar kan ook gewenning zijn
Bedankt zover! Ik ga zo even naar het centrum, ga dan ook even langs de hema en kruidvat. C en A zit hier niet, maar zal eens online kijken. Had ook goede dongen gelezen over de thermolegging en pantys van de action, maar die is hier nog niet langsgekomen. Welke maat nemen jullie? Bij pantys nam ik altijd een hele grote maat voor de lengte (ik ben 1m73 met maat 38, dus nam dan 42/44 denk ik?). Is dat bij de leggings die jullie noemen ook handig (ik kan me voorstellen dat ze dan minder tekenen bij je middel) of rekt die stof toch minder en gaan ze dan slobberen?
Die thermolegging van de action heb ik ook wel eens gekocht en die zat écht niet goed. Linkerbeen was veel strakker dan rechts, als ik hem dubbelvouwde op de middennaad van het kruis was dat rechterbeen ook echt breder. Ik ben ook 173 en heb maat 38/40 en neem, net als jij, een maatje groter bij Hema. Bij katoenen leggings doe ik dat niet, dan neem ik 40 of M.
Thermo van de hema en ik ben ook lang, 176 cm dus ik koop een maat tot 2 groter ik draag broeken 34/36 en leggings 38-42.
Ik bestel ze bij aliexpress, alle kleuren hebben ze daar, en.....een soort warme Teddy voering van binnen echt zoooooooo lekker!!!!
Even kijken hoor, ik heb een en ander gekocht. Bij het kruidvat hadden ze hier geen leggings en ik stond wel met een thermopanty in mijn handen, maar ik vond de rij te lang voor 1 panty, haha. Toen wilde ik naar de beenmode zaak, maar die kon ik niet vinden, deze is of verhuisd of helemaal weg... Toen zag ik een zeeman, dus ben ik binnengelopen en heb daar een 80 denier “warmteregulerende” panty gekocht en nog 2 met een patroontje/kleurtje (daar stond bij tights, dus ging er vanuit voetloos, maar dat is niet zo en eentje was er alleen nog in maat s/m, dus die zal wel te klein zijn....). @Manque @pippa26 ik laat nog wel even weten hoe die zijn ivm leuke patroontjes. En bij de hema een grijze maillot en een zwarte fashionpanty met glanzend visgraatpatroon (deze was 7 euro, duurste van mijn aankopen). Ben dus de thermopanty vergeten daar. En toen nog bij de action een 60 denier panty met een mooie chocoladekleur, ik dacht, voor minder dan 2 euro, als hij dan niet past is het niet erg... @siriel ik ben ook benieuwd naar die van aliexpress, linkje graag . Hoe is de lengte daarvan?
Ik vond zeeman echt rommel. Ik ben wel stevig (mt 44) maar zelfs mijn vriendinnen met maatje36 kwamen daar niet in maat xl. Dit is 2jr geleden miss nu beter? Ik heb ze daar nooit meer gekocht iig
Ik heb er destijds een hele stapel besteld in het zwart donkerblauw en wat tinten die toen in waren. De verkoper in m'n account (vd bestelling) werkt niet meer, maar als je zoekt op thermo legging Dan zijn het zulke leggings: Ik ben 179 en weeg 64 kg en ze zitten perfect, ze zijn 1 maat, er zit ook een enorme rek in,maar zakken absoluut niet af. Bij de hak zit zelfs nog een extra stofje wat je tot halverwege je voet trekt,beetje gek uitleggen ,maar ze blijven dan goed zitten. Kruipen niet omhoog. Ik was ze in de wasmachine en laat ze aan de lucht drogen. Blijven mooi. Dit is een screenshot van de leggings die ik bedoel,er staan er heel veel op.
Ik vind de elastische van de zeeman heerlijk. Maar ze hebben ook meer wollen variant en die zijn vreselijk. Ik draag altijd maillot, legging werkt niet met pumps. Verder ook van de primark, die zijn ook prima, maar alleen in zwart. Ter Stal had vorig jaar allerlei kleuren, niet heel dik, maar wel een aardige aanbieding.
Ik snap de maten van maillots etc echt nooit. Ik heb maat 40 maar ik neem altijd de allergrootste maat (52-54 bijv) anders hangt het kruis halverwege mijn knieen