Ff snel een vraagje haha Kun je een glazen potje opwarmen in de magnetron? Dus niet eerst uitscheppen in een bakje/bordje, maar meteen in de magnetron doen? Of gaat dat kapot in de magnetron?
Oke! Ik heb het niet gedaan, omdat er eerst stond van uitscheppen met een plastic lepel en dan opwarmen.. Maar jij hebt het wel eens geprobeerd dus? Ik durf niet haha.
haha... johoor.. als ik een potje geef (doe ik maar af en toe) dan doe ik die gewoon in de magnetron. De deksel moet er wel af. Maar als er op jou potje stond dat het eerst in een bakje moest
Ik gebruik 1 a 2 keer in de week een potje van olvarit, zal wel dezelfde zijn he haha, op elk potje staat hetzelfde, ik vond het onduidelijk, omdat er voor het opwarmen, eerst stond; uitscheppen met een plastic lepel. en dan stond er; opwarmen in magnetron, dacht dat je diezelfde volgorde moest opvolgen, maar het potje kan dus in de magnetron! 30 sec...
Je kunt het hele potje opwarmen, maar dan moet je wat overblijft wel weggooien. Als je kind weinig eet kun je beter uitscheppen en opwarmen. Wat dan nog in het potje zit kun je bewaren voor de volgende dag.
Haha, nou ze eet een heel potje leeg hoor! Meestal krijgt ze vers en dan eet ze ook 200 gram helemaal op haha.