Ik weet dat er al meerdere marktplaatstopics zijn geweest, maar moet toch even m'n frustratie kwijt, sorry. Ik had geboden op leuke gordijnen op marktplaats, werd overboden. Jammer! Maar blijkbaar wou de andere koper tochniet door want paar dagen later kreeg ik bericht dat men akkoord was met mijn bieding en wanneer ik ze wou komen halen. Jippie! Ik had het mailtje, door omstandigheden, ongeveer een dag later gezien als dat het verstuurd was maar zodra ik hem zag meteen gereageerd dat het dezelfde dag of de volgende dag zou kunnen wat mij betreft. Wat blijkt, in de tussentijd heeft iemand anders mij overboden. Dat de verkoper dan voor de hogere bieder gaat vind ik al niet netjes, maar alla, maar dat hij niks laat horen om vervolgens een week later mijn bieding te verwijderen terwijl de advertentie nog openstaat vind ik echt flauw. Hoeveel moeite is het om dan meteen even terug te reageren dat je voor de hogere bieder gaat? Dan weet ik ook waar ik aan toe ben.... Of nog beter, aan mij te vragen of ik mijn bod wil matchen aan de hogere bieding... Grrrr!!!
Oo balen. Heb je de gordijnen gevonden. Gaat het niet door. Ook eens gehad met een eettafel. Maar pech gehad.
Ja heb je wel gelijk in, maar we zijn er nog steeds niet uit met gordijnen voor de babykamer en dit kost me weer een week die nutteloos is gebleken. Had al weleen vermoeden dat het niet doorging, maar toch, vond de gordijnen best leuk (maar niet meer waard als mijn bod). Baal gewoon van de manier waarop.
Ik vind het ook vervelend als ik een bod accepteer en niet een bevestiging krijg. Na ongeveer 24 uur ga ik ook wel vaak voor een andere bieder. Alleen laat ik dat doorgaans wel uit mezelf weten aan de eerdere geaccepteerde bieder, of anders meteen nadat diegene evt alsnog terugmailt. Dat deze aanbieder jou pas na een week liet weten dat ze met een ander in zee was gegaan, vind ik dus ook erg lullig.
Zwanger zeker, Nee grapje Ik vind dat ook echt niet netjes. Moet eerlijk zeggen als ik de deal heb gesloten met iemand dan ga ik niet meer op een hoger bod in.