Kun je het missen dat ze waterpokken hebben gehad

Discussion in 'De lounge' started by bosi333, Jul 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Gehad is gehad (na het eerste jaar) gaat niet altijd op hoor, Mijn oudste had er de eerste keer heel weinig maar mooi dat ze ze nog een keer kreeg hoor, en toen veeeeeel erger!

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft een keer de valse pokken gehad zoals mijn dokter het noemde. maar een paar vlekjes en verder niet ziek of koortsig. vlekjes bleken dus wel de waterpokken te zijn maar erg ligt. ze was toen ook nog geen jaar oud. uiteindelijk kreeg ze alsnog de waterpokken toen ze net 3 was en ook dit keer viel het reuze mee maar was wel duidelijk dat het echt de waterpokken waren en waren het er veel meer dan de 1e keer. 2wk later stond me zoontje ook vol en zo erg had ik het nooit gezien. tot in de mond en keel zat het vol en zelfs zijn plassertje zat helemaal vol waardoor eten en plassen echt pijn deed. ook in zijn oortjes zat het vol en kreeg er nog een flinke oorontstekking bij

3. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Mijn zoontjes hebben er ook maar 5 of 6 bultjes gehad, de arts gaf aan dat je op je tong dan ook witte stipjes kreeg, dit hadden ze ook, dus wel de waterpokken.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Isabella heeft er ook 1 in de mond. Op de romp 1 en 3 op de hals nu.

Share This Page