Ik werk als gastouder en ben morgen jarig. Nu wil ik graag iets leuks doen met de kinderen maar ik kom maar niet op ideeën. ( terwijl ik voor de verjaardag van een moeder wel zo op een idee kom ) Heeft er iemand misschien een tip voor me? Het zou gaan om 4 kinderen in de leeftijd van 3 t/m 8. Ik zou dan gewoon iets willen knutselen. Groetjes
Daar heb ik ook al aan zitten denken, maar dan zit je een hele tijd te niksen. Ivm het afbakken en afkoelen. En ik doe met verjaardagen meestal iets van cake versieren, word een beetje standaard. Wel bedankt natuurlijk.
* Naar het bos gaan, kastanjes, eikeltjes etc. zoeken en er thuis beestjes en spinnenwebben van maken. Of een herfstlandschapje op papier (Lekker kliederen met lijm) * Groot kasteel maken van keukenrollen en w.c.-rollen en dat schilderen * Bij de Action leuke knutselpakketten halen en daar mee aan de slag * Vingerverven op een heel groot stuk papier * Koekjes bakken * Deegpoppetjes maken en schilderen * Glitterlijm, stickers etc, halen en daar mee knutselen Succes en alvast gefeliciteerd.
bedankt meiden voor de tips, zal daarmee eens kijken wat ik kan doen. Ik had zelf ook nog een ideetje. Morgen begint de herfst en begint de tijd om hapjes te maken voor de vogeltjes. Ik ken de beruchtje pindaketting wel, maar zijn er nog andere dingen om te maken? De andere ideeen ga ik ook zeker opschrijven, die kan ik goed gebruiken. Groetjes
canvas doeken halen en die beschilderen of beplakken. of groot stuk papier, dan het kind omtrekken en het dan laten versieren, tekenen plakken (stof papier) etc etc cupckes bakken is 17 min, en het blijft hoe dan ook leuk ook al is het standaard hahahah of dropveter rijgen met chips(nibit)
voor voegelvoer, plasticbekertjes of half pak melk, frituurvet(zijn hele goedkope witteblokken) warmmaken/smelten, zaad erin dat in de bekertjes of melkpakken doen, wel met touwtje(of ijzerdraad) laten afkoelen en dan ophangen
die canvas doeken ga ik onthouden, dat is wel erg leuk voor als een ouder jarig is. Hebben ze een mooi schilderij van hun eigen kinderen. En bedankt voor de tips van het voer maken, klinkt erg leuk. De dropveters met chips zijn hier ook populair idd, erg lekker. Misschien ga ik dat er nog wel bij doen