Mijn moeder en ik willen samen 2 nachtjes weg. Mijn dochter gaat natuurlijk mee, en omdat het toch lange dagen zullen worden wil ik voor haar onze bugaboo meenemen. Denk dat die voor een hele dag toch lekkerder zit dan de buggy. Maar krijg je de bugaboo in de trams in Den Haag? Als ik me niet vergis hebben ze hier nog de oude trams toch? En in Amsterdam of Rotterdam, past het hier wel in de tram? En hoe zit het met de metro van Rotterdam en Amsterdam? Het is namelijk nog niet helemaal duidelijk waar we naar toe willen
In amsterdam past het wel in de tram en in de metro. Je hebt heel af en toe weleens een oude tram, maar meestal zyn het gewoon de nieuwe en daar gaat het heel makkelijk mee.
Ja van Amsterdam had ik ook al verwacht dat het zou kunnen, zie daar namelijk nooit meer die oude trams rijden.
in Rotterdam past het zoiezo in de metro, doe ik ook altijd Maar hier nog wel oude trams en dat gaat beetje lastig, we hebben ook nieuwe trams dus daar gaat het weer wel.
ik ben van het weekend met de tram geweest in den haag. ik heb een quinny sx en het past. zo wel als in de rode tram als in de rand rail
In Den haag pas je zowiezo in de Randstad Rail.. ( soort metro ) En in de oude trams geloof ik ook hoor.. Zie vaak mensen met kinderwagens in de tram
Ik denk dat als je iemand mee hebt, die je eventueel kan helpen tillen bedoel ik dan, dat het wel lukt. De bugaboo is niet zo heel breed toch?
Nee klopt de bugaboo is niet zo heel breed, en natuurlijk kunnen ze helpen tillen Maar fijn dat het past....nu nog een hotelletje zoeken.
Gaat inderdaad meestal allemaal prima. In Den Haag heb je wel veel oude trams nog, alleen in de Randstadrail heb je geen trapje of opstapje. In Rotterdam kun je bijna alles met de metro doen. Op alle stations heb je een lift. Er zijn ook steeds meer nieuwe trams waar je gelijk inrijdt met je wagen. Veel plezier!
in Rotterdam gaat het moeilijk in de oude trams maar in de nieuwe gaat het heel goed ( wat ik zie he ) dames hebben geen hulp meer nodig bij de nieuwe trams maar die oude moet je echt om hulp vragen, lijkt mij erg vervelend
Den haag gaat prima randstadrail 3 en 4 heb je, kan je zo in wandelen de rode trams, moet je de 3de deur hebben, en dan de rechter deuropening, die is wat breeder. Veel plezier