kun je innesteling voelen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door arabesk, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    kun je innesteling voelen en hoe voel dat aan

2. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Het schijnt dat je dit zou kunnen voelen. Ik heb het alleen nog nooit gevoeld, dus heb geen idee wat je dan voelt.

3. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Jeps, ik heb hem destijds gevoeld. Kleine krampjes/steekjes in mijn buik...

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb het wel gevoeld. 7 dpo kreeg ik 3 dagen venijnige steken in de zijkant van mn buik af en toe, kon er 2 x amper van staan. Tijdens deze dagen had ik een apart kriebeltje steeds door mijn buik, soms jeukte het, soms was het alsof iemand met een veertje er over heen ging. Als ik dit niet had gehad,had ik er niet eens aan gedacht dat ik zwanger kon zijn :) na 3 dagen in de nacht 1 druppel bloed verloren en daarna langzaam steeds meer andere klachtjes..

5. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gevoeld. Felle steken in me zei!

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Bij mij is dat het enige eerste teken van zwangerschap zelfs en ik herkende het bij de tweede ook heel erg duidelijk.
    Hoe het voelt verschilt wel per persoon en of je wat voelt.
    Bij mij zijn het een soort trekkerige steekjes die me een beetje doen denken aan een elastiekje.
    Erg vervelend voelt het en als niks anders dat ik ken eigenlijk, waardoor ik 2 keer gewoon 100% zeker wist dat ik zwanger was/ben.
    Overgins heb ik nooit bloed verloren erna, maar ook dat verschilt.

7. brunette02

brunette02 Actief lid

11 okt 2012
    326
    0
    16
    Belgiƫ
    Via internet wordt er uitgerekend dat ik 9 november mijn innesteling zou moeten hebben. Weet niet zeker of internet zo betrouwbaar is op dat vlak, maar van mijn eisprong zat die applicatie er toch pal op. Nu is het echt afwachten tot ik steekjes voel en dat maakt me gek!

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    bij mij voelde het als een soort menstruatiekramp, maar toch anders. weet niet hoe ik het beter uit kan leggen.
    (en er kwam een innestelingsbloeding bij kijken in de vorm van rozig/paarsig/bruinig slijmverlies vanaf 5 dpo t/m 13 dpo)

Deel Deze Pagina