kun je knisperboekjes wassen in de wasmachine?

Discussion in 'Verzorging' started by hanna76, Sep 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Kun je knisperboekjes in de wasmachine stoppen en uitwassen?
    Ik heb hier nl. een knisperboekje van PlayGro Noah's Ark, waar m'n zoontje net overheen gespuugd heeft. Het knisperboekje stinkt nu een uur in de wind!! Echt verschrikkelijk!

Groetjes,
    Hanna

2. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ja hoor. Kan op 15 graden.

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Hm... ik kan hier geen 15 graden doen. 't Is hier 'koud', '30', '40' of hoger. Dan op koud zeker?
    Er hangt trouwens wasinstructie aan het knisperboekje dat ie helemaal niet gewassen kan worden! Maar dat zal wel voor de zekerheid er op gezet zijn? :$

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    hij kan in elk geval niet in de droger (weet ik uit ervaring hihi)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

30 graden gaat ook goed hoor, droger zou ik inderdaad niet aanraden (nee nooit geprobeerd)

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

Feb 22, 2009
    2,729
    0
    0
    ik gooide altijd alles in de wasmachine, ook al er op staat dat het niet kan. Maar ik deed het dan wel in een kussensloop en bond die dicht met een elastiekje. Ging perfect! En idd gewoon op koud zetten (en sommige dingen doe k ook op 30)

7. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Ik gooi 'm altijd bij de bonte was op 30 graden.

8. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    Mooi! Dan gaat ons knisperboekje straks ook gewoon met de andere was mee in de wasmachine op 30 graden. Ik doe em wel even in zo'n waszakje en dan zullen we wel zien hoe die er weer uit komt! :)

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    En het is allemaal goed gegaan! Het knisperboekje ruikt weer heerlijk fris. En 3 andere speelgoedjes ook. Had ik er ook maar bij gedaan. :D

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Wat denken ze toch bij het maken van speelgoed? Bij alles wat ik koop staat verboden te wassen, of handwas. Denken ze dat ik tijd over heb? Babyspeelgoed zou toch gewoon in de wasmachine moeten kunnen?

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Ik doe al het speelgoed in de wasmachine op 30 graden. Moet het maar tegen kunnen. Hoe moet het anders schoon worden? Thijs stopt alles in zijn mond...

12. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik was met regelmaat hier alle knuffels, ook met van die belletjes erin, en ook die knisperboekjes uit op een kleding-wasprogramma van 30 graden. Het is ook wel belangrijk om dit elke keer te doen wanneer je kindje ziek is geweest.
    en ze komen er prachtig uit/ als nieuw, ze kunnen ook gewoon in de droger, geen probleem. Boxkleden enzo kunnen ook gewoon in de wasmachine maar ik doe die niet in de droger.

Share This Page