het omdraaien van je kleintje?

Discussie in 'Verzorging' gestart door jmm, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    wat doen jullie bij het omdraaien van je kleintje op de buik, maar kan nog niet terug draaien.
    je legt haar dan weer op haar rug , maar daarna een paar seconde draait ze der weer om, heb al een trappelzag maar die haalt ze er ook uit met een draaibeweging , helpen jullie je kleintje of ben je dan bang dat ze niet meer wil draaien, omdat ze dan niet van der buik naar haar rug gaat, vindt het wel moelijk want hoelang kan je haar op de buik laten liggen zoddat ze niet sikt , ze moet het uiteindelijk ook zelf leren , ze is nu 6 maanden kleine donderstien,

gr jacque

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

kan ze goed steunen op haar armpjes? Hoe is de nek bij het zitten?
    Als dit stevig is hoef je er geen zorgen om te maken.
    Als ik mijn kleine meid wel eens op haar buik vind als ze slaapt draai ik haar wel altijd om. MAar meestal hoor ik door de babyfoon als ze gaat spoken en op haar buik gaat.

Ze gaat hier ook niet vaak van buik naar rug terug. Want ze vind op haar buik de wereld verkennen veeel leuker!

(ze is trouwens ook 6 maanden)

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    levi is ook 6 maanden maar die draait sinds een maandje zelf alle kanten op dus das wel makkelijk hahaha hij draait soms zo hard door dat ie ruzie met de spijlen van de box heeft hahaha en ja dan moet mama even komen helpen

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Deze gaat dicht. Topic staat ook onder baby en dreumes.

Kwebbel

Deel Deze Pagina