wat zijn goeie loopschoentjes?

Discussie in 'Verzorging' gestart door dame, 16 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    hallo

ik ben op zoek naar goede stevige loopschoentjes. Waar verkopen ze die? heb gekeken bij de dolcis na advies van iemand maar er was niet echt veel keus. Hij heeft nu maatje 19. Alvast bedankt voor de tips.

groetjes

2. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ik heb net vanmiddag een paar schoentjes gehaald bij Van Haren. Merk Elefanten. Zijn lekker soepel. Heb ook veel goeds gehoord over Shoesme, maar daarvoor moet je online zijn, geloof ik

3. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
  4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.860
    113
    Stevige loopschoentjes zou ik pas kopen als je kindje al 6 weken echt goed loopt. Anders doet het schoentje al het werk en niet de spieren, waardoor die minder goed ontwikkelen.
    Ik heb voor mijn dochtertje ook die Shoesme (kun je ook in winkels kopen, zou het altijd even passen, deze schoentjes vallen wat klein) en Elefanten gehad. Dat zit een beetje tussen zo'n slofje en een stevig schoentje in, maar heeft wel dunne, flexibele rubber zooltjes, wel zo makkelijk als ze buiten lopen.

5. stamboom

stamboom Bekend lid

17 nov 2006
    657
    2
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Elefant bij van Haren zijn goede schoentjes om te leren lopen. Ze zijn ook niet al te duur, want ze groeien er zo weer uit.

6. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik heb de "eerste" Shoesme stap-schoenen gekocht met rubberen nopjes aan de onderkant.
    De verkoopster vertelde dat ze deze schoentjes draagt tot ze een aantal weken goed los kan lopen. Daarna krijg je een flexibele rubberzool.
    Dit is inderdaad om te zorgen dat ze bij het leren stappen/lopen hun voetspieren in een zacht schoentje goed leren gebruiken.

7. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    ik heb op internet hele leuke schoentjes gezien van oxxy,
    ze zijn € 29.95. Alleen vraag ik me af welke maat ik moet kopen,
    mijn zoontje heeft nu maatje 19. Heeft iemand deze schoentjes, vallen ze klein/groot??

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    wij gaan hier absoluut voor de shoesme, tot nu toe 2 paar gehad en ze blijven goed. het eerste paar is 4 maanden meegegaan, toen waren ze nog steeds supermooi, maar helaas te kleine en met het tweede paar is het ook zo gegaan.

persoonlijk zou ik geen schoentjes via internet kopen, er kan simpelweg neit gekeken worden of de schoentjes passen of niet.
    wij gaan eigenlijk altijd naar een speciaalzaak waar de voetjes echt goed gemeten worden. ook wordt er gekeken naar hoe je kindje loopt en naar het voetje zelf. breed voetje/ hoge wreef etc.
    het is misschien wat duurder, maar het is o zo belangrijk dat de schoentjes goed zitten.

hoe oxxy schoentjes vallen weet ik niet, ik dacht dat ze alleen slofjes hadden, misschien dat iemand anders je daarbij kan helpen.

succes, joyce

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn zoontje heeft dokter visser schoentjes... of schoentjes met het dokter visser keurmerk.
    Meestal van de scapino

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hier een absolute Shoesmefan. Ik heb nu de tussenfase van een semi-harde zool. De walk-proof schoentjes. Hele soepele schoenen zonder naden bij zijn enkeltjes. Zitten supercomfortabel. Hiervoor schoenen met een superflexibele zool. Is heel belangrijk de eerste drie-zes maanden dat je kindje loopt.

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier ook vanaf het begin SHOESME!!!! echt super, en ook nog eens super hip

12. trotse moeder

trotse moeder Actief lid

12 sep 2009
    404
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben fan van de elephanten

13. Bri

Bri Niet meer actief

Hier ook shoesme, eerst de baby-proof (soepele zool) en nu walk-proof.
    Gekocht bij een kinderschoenen-speciaalzaak. Ik weet niet waar je woont, maar die zaken zitten vast in meer steden.
    (die waar ik ben geweest (in A'dam) zit op de Scheldestraat en heet Meys & co, geloof ik. ik vind dat ze deskundige verkoopsters hebben en een redelijk assortiment, al is er voor hele kleintjes niet veel keus - maar wat geeft het als ze tenminste één leuk paar hebben?!).

Ik vind die schoentjes overigens wel prijzig. Omdat hij er maar zo kort mee doet, koop ik dus maar één paar wat hij iedere dag draagt.

Deel Deze Pagina