1e tp mislukt? Hoe nu verder voor cryo?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door s1986, 28 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Vandaag is dag 10 na de terugplaatsing.Er zijn er iig nog 8 op poolexpeditie. Had net na t plassen een beetje bruinig papiertje. Heb een tampo gepakt ook bruinig maar zat 1 rode sliert aan heeeeeeeel dun maar wel c.m of 3 of 4 lang....Vrees dat de ongi nog wel volgt. Bel morgen zowiezo ffies naar belgie hoe of wat.
    Hoe gaat het nu verder dan ga je gelijk verder voor je volgende behandeling? Of hoe werkt dat meestal?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou afwachten wat er nu gebeurd. Als je morgen toch gaat bellen kan je meteen vragen hoe het in jou geval verder gaat. Het is namelijk overal anders. Je hebt niet veel aan info die niet voor jou van toepassing is, lijkt mij.
    Sterkte!

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Had gebeld en moest vandaagtoch komen.
    Mochten in principe gelijk doorgaan voor de volgende terugplaatsing maar hormoonwaardes en mn rechtereierstok waren niet goed. Er zaten drie follikels/cystes van zo'n 3 a 3.5 c.m. Dacht al zoiets te voelen:(

Dus nu aan de pil zodra de eerste ongi er is weer terug als alles dan goed is mag ik weer starten met hormonen en dan krijgen we een eskimo'tje terug op dag 18 en de dikte van het baarmoederslijmvlies goed is:)
    Spannend allemaal weer;)

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    misschien een stomme vraag hoor maar heb je al getest dan? beetje bruin zegt namenlijk niks ik spreek uit ervaring.

5. s1986

s1986 Niet meer actief

Ja negatief. Ze hadden met n echo wel gekeken voor de zekerheid hoor. Vandaar die eierstok;)

Deel Deze Pagina