Hallo iedereen! Vandaag is mijn NOD, maar het is nog verdacht stil in mijn lijf. Totale stilte gehad tot aan gister. sinds gister lichte krampen, verder nog niets. Normaal heb k al vrij op tijd hevige krampen... Maar ik weet niet meer wat ik wel en niet moet geloven van mijn lijf. Ik heb me al een keer zwanger gevoeld, maar werd toen ongesteld. Op de een of andere manier is het deze keer ontzettend spannend en wil ik graag duidelijkheid, maar weer ongesteld worden zit ik ook niet op te wachten. Ik duim nog steeds voor zwanger... Nog anderen die hopen op een roze i.p.v. oranje dag vandaag?
Hey Iellie! Lang niet gezien! Ik zit in hetzelfde schuitje. Alleen was mijn NOD gisteren. Gisteren lichte krampjes gehad ( mag geen naam hebben) en vandaag eigenlijk nog niks. Alleen wat gekke afscheiding. Beetje dik en beige achtig. Verder helemaal geen symptomen. Heel misschien wat emotioneler (boos). Ik zit in de 2e maand na een kijkoperatie waarbij verklevingen zijn los gemaakt, dus ben erg benieuwd! Maar durf niks te hopen. Woensdag ben ik vrij. Als er dan nog niks is, ga ik testen. En jij? Al symptomen?? En wanneer ga je testen? Gr!
Hey Snoopy! Ik heb vanmorgen getest en hij was positief, maar ik durf nog niet te juichen, omdat ik nog steeds lichte kramp heb in mijn buik. Zo maar even wat meer testen bestellen via internet (want de winkel in durf ik niet ) en dan van de week afwachten. Als ik deze week doorkom met niet ongesteld worden en 3 positieve testen. dan durf ik een beetje te juichen. Jij ook succes!
gefeliciteerd iellie! mag ik vragen hoe lang je al bezig bent? en heb je deze maand iets ander gedaan dan anders? of heb je je anders gevoeld?
Ik ben sinds 1 november 2010 gestopt met de pil, 1,5 jaar geleden dus. Ik voelde deze maand juist helemaal niks, totale stilte. Daar houd ik nooit zo van, want je weet neit waar je aan toe bent. Wel sinds 3 dagen lichte krampen en dat vind ik wel spannend. Ik ben eignelijk altijd op of 1 dag voor NOD ongesteld. En vandaag dus maar getest (gister was NOD), toen gaf hij dus + aan... Morgen komen er nog 2 testjes met de post. Dus morgen doe ik er nog een. Ik durf nog niet te juichen, maar heb al wel goede hoop. Ik gebruik sinds een half jaar ovulatietesten, dat heeft wel meer inzicht gegeven, verder niets bijzonders gedaan.
Iellie!!! Wat goed! Ik juich gewoon al wat harder voor je, als je het niet erg vindt. Het feit dat ie positief is, betekent dat je lichaam HCG aan maakt, en dat doet het alleen als er een embryo ingenesteld is. Wat leuk voor je! Hier minder. Vandaag toch doorgezet. Gisteren had ik stille hoop. Geen tekenen van menstruatie en had Pizza gegeten en die lag echt helemaal verkeerd op mn maag. Maar goed, niks dus. Heb jij verder symptomen? Of juist helemaal noppes? Ben benieuwd naar de andere testen, maar dat zit vast goed! Laat je het weten? Liefs
Balen Snoopy! Hier nog steeds rustig in mijn lijf. Nu wel wat gevoeligere * * maar verder nog niets te bekennen. Ik laat straks weten als de 2e test gedaan is
2e test ook gedaan, een digitale. En ook die geeft hetzelfde goede nieuws! Net een uurtje gewandeld en toen had ik steeds kriebel aan mijn buik! gek zeg!