Terugplaatsing/ zie foto zwangerschaptest

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Malikaa, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Malikaa

Malikaa Lid

6 dec 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen Dames,

Morgen is het precies 2 Weken geleden dat ik me terugplaatsing heb gehad van me Emy.
    16 dagen geleden had ik me punctie 17 dagen geleden heb 5000EI pregnyl gespoten. Ik ben dinsdag begonnen met de testen van de kruidvat 2 voor 5 euro. Wat denken jullie zwanger of niet?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.943
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Hij loopt heel licht op, maar ik vind hem wel heel licht voor 16 dpo :(

Maar heb jij een 2 dagen oude emmy teruggeplaatst gekregen? Ik dacht dat dag 3 het minimale was.

3. Malikaa

Malikaa Lid

6 dec 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had woensdag me punctie en zaterdag de terugplaatsing.

4. Malikaa

Malikaa Lid

6 dec 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zat ook te denken om met een clear blue te testen omdat de streepjes niet donkerder worden heb maandag me bloedtest 😖

5. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Van de pregnyl kan het niet zijn, dus je bent nu zwanger. Of het blijft plakken is denk ik erg onzeker omdat het een erg lichte test is. Ik vind dat je heel laat bloed mag prikken zeg! Ik zou vragen of je vandaag al mag, dan heb je in ieder geval een eerste meting...
    Ik had trouwens op 16 dpo ook zo'n lichte test en bij mij is het goed gegaan, maar dat was meer de uitzondering dan de regel. Zh zei dat het zeer waarschijnlijk mis zou gaan...

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Omdat het dubbel plaatsen van onderwerpen niet is toegestaan doen we dit topic dicht.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina