pff krijg gewoon kippenvel !! zat er daarstraks wel aan te denken maar durfde t niet te typen .. ! van harte gefeliciteerd meis !!!!!! !!! xx en wat n wonder he !!
Luukske, nee, jaa, wouwwwwwww, kippenvel hier! Goh, stil van..... Wat ontzettend goed dat je net die afspraak had, en ook bent gegaan zeg..... Anders was je vanavond misschien wel aan de wijn en de filet americain gegaan, en had het tot ..?? geduurd voordat je dit wist. Gefeliciteerd meid, natuurlijk is het nog heel spannend, maar dit is toch wel super mooi. Duimduimduim voor je dat dit vruchtje blijft zitten. Veel liefs van Babel
LUUKSKE! ik zat net te vloeken toen ik las van je bloed, en dat het voorbij was, en wat lees ik daarna??? je hebt nog een kleintje, helemaal intact in je buik!! wat een wonder!! ik wil je daar toch onwijs mee feliciteren hoewel ik me besef dat het verlies van 1 van de 2 ook heel erg is. maar dat er nu onverwacht 1 van de 2 ook is gebleven... dat is wel fantastisch! doe je voorzichtig aan?? enne, gebruik je wel van die progesteronbolletjes? succes meis knuf
hey meiden, bedankt voor jullie reacties...echt ongelofelijk is het nog steeds.... voor mij is dit echt een deja-vu, want bij zoonlief ben ik de dag voor de echo gaan vloeien, en bleek gewoon zwanger, toen is zijn brusje ook afgekomen.... natuurlijk is het dubbel, verdriet en blijdschap zitten dicht bij elkaar, maar ik ben heel realistisch want ik weet dat een zwangerschap van 1 kindje voor mij gewoon veel beter zou zijn....gezien mijn voorgeschiedenis.... ik zit helemaal op een roze wolk.....en ben niet van plan om er vanaf te donderen.....hahaha..... 15 april hebben we opnieuw een echo....