het kan idd ook ontpillen zijn door de ¨pil heb je vaak geen ongesteldheidssympthomen tenminste dat is mijn ervaring
ik ben al jaren niet meer aan de pil en ken mijn lijf heel goed de eerste ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. maarrrrr was het niet. ik was toen bloedzenuwachtig enzo. nu de tweede ronde was ik heel rustig erbij. ik verwachtte eigenlijk niks. ik voelde ook geen gekke dingen en toen was ik dus wel zwanger. misschien welomgekeerde psychologie
ook dat kan natuurlijk hihihi het zou voor mij de eerste keer zijn dat mijn gevoel me in de steek zou laten
dat zei ik toen ook gemke. ik heb een goed ontwikkelde intuitie. maarja die liet me mooi ff zitten dus hihi. ik geloof wel dat er vrouwen zijn die het kunnen voelen. wat ik ook geloof is dat mensen van buitenaf kunnen zeggen dat je zwanger bent in een heel vroeg stadium. weet je wel van die wandelende zwangerschapstesten haha. die vragen gewoon ongegeneerd aan je of je zwanger bent etrwijl je dat indd bent maar nog maar heel kort
hoi hoi ik heb ook al een paar keer gehad dat ik dacht dat ik zwanger was maar het was niet zo en het is ook niet zo dat we er druk mee bezig zijn want ik ben nog niet gestopt met de pil maar het vreemde is nu wel dat ik nu met de pil het lijkt alsof het niet veilig genoeg meer is al ik het al een paar keer dacht maar ja we zien het wel moet eerst nog maar eens gaan kijken wanneer we gaan stoppen met de pil in ieder geval veel succes en hopen maar groetjes saro
Als je goed had gelezen vraagt zij of het te voelen is dat je zwanger bent vlak na de daad en niet of je gevoel zegt dat je zwanger bent. Als je mijn stukje leest heb ik het ook niet over iemands gevoelsleven.
Ik heb dat gevoel ook. Dat ik zwanger ben, maar mijn temp was vanmorgen ineens gekelderd... Wat moeten we daar nou van denken
Ik heb een onregelmatige cyclus, 30, 31 en één "uitschieter" naar 32. Nu zit ik op dag 31, ik had afgelopen weekend een zwaar gevoel in mij buik en een beetje een misselijk gevoel. Ik heb niet het idee dat ik menstruatiepijn heb, maar ik voel wel iets.. Ik wil heel graag zwanger worden maar ik kan morgen ook nog mijn menstruatie krijgen . Duidelijke zwangerschapkwalen heb ik niet, maar menstruatiegevoelens heb ik ook niet. En meestal voel ik die wel een dag of twee van te voren. Deze spanning maakt me al een paar dagen gek. Ik hou jullie op de hoogte..