Hello hellowwww (former) preggertjes! Ik ben eigenlijk heel benieuwd om eens een statistiekje te zien van hoe vaak de Chinese geslachtskalender al klopte voor iedereen. Gewoon, omdat het kan! Meer info en de kalender zelf kan je hier vinden. Oh, wat soms ook een verschil in voorspelling kan geven: volgens de Chinese jaartelling heb je leeftijd 1 als je geboren wordt. Je zou dus moeten kijken naar hoe oud je wordt het jaar van de conceptie, en niet per se hoe oud je toevallig bent. Het kan dus soms een jaartje verschillen als je nog niet jarig was bij conceptie.
Bij mijn moeder klopte het alle keren en bij mijn zusje klopte het vorig jaar ook. Of het bij mij klopt zal ik volgende week zien... Ik vind het ook grappig dat ik een hoop moeders van 18 ken die bijna allemaal een jongen kregen. In de kalender is inderdaad terug te zien dat je met 18 heel veel kans hebt op een jongen. Dus dat lijkt ook weer te kloppen. Blijf het toch een bijzondere kalender vinden
Bij onze dochter klopte het. Nu zouden we weer een meisje moeten krijgen volgens de kalender, nog paar weken geduld, dan weten we het!
Bij mij klopte het niet! Ik zou een zoontje krijgen volgens de kalender, maar het is toch echt een klein meisje (L)
De kalender zegt meisje, iedereen om me heen zegt jongen. Ik kom nog terug met het antwoord wie gelijk had
Ik geloof er niet in. Hij klopt bij de middelste, maar bij de andere 2 is hij fout. Ik geloof ook niet in dat gependel enzo.
Bij de eerste klopte het niet.. nu staat er een jongetje, wel zullen het weten over een aantal weken!