ze konden het hoofdje niet meer voelen bij mij aan de buitenkant, dus de vk vroeg aan mij met 37.2 weken of ze inwendig mocht voelen. ja mocht wel van mij. en had al 5 cm! en ze vroeg zelfs of ik zin had om te bevallen die dag nog..
Yep dat kan van de 2e is het dat de vk net binnen kwam (had flinke steken maar geen weeën) en mijn water brak. 3 uur later was de kleine er zonder weeën! Heb alleen 3 persweeen gehad. De vk kon niet geloven dat ik al aan bevallen was haha was maar aan kletsen en lol hebben tot die 3 persweeen. Alles kan dus
Hier idem met de 3e, na 2 uur alleen wat harde buiken is meneertje geboren, dus ja het kan wel degelijk.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je wel degelijk persweeen kunt krijgen zonder dat je vliezen gebroken zijn. Ik kreeg bij min bevalling de eerste perswee 45 minuten na de allereerste wee en toen waren mijn vliezen nog intact. De VK heeft ze gebroken en 115 minuten na de eerste wee was onze zoon er.
Hier bij de 2e ook al 5 cm ontsluiting en gebroken vliezen, zonder dat ik ook maar een seconde iets gemerkt heb...... Helaas is dat wel een ramp geworden. Ons dochtertje is doodziek geworden door de gebroken vliezen en op de NICU beland.