zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door galupy, 16 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. galupy

    galupy Lid

    16 aug 2007
    7
    0
    0
    Hoi hoi,

    Ik ben nu een paar dagen over tijd (om precies te zijn 3) dus het begint wel te kriebele nu. Eigenlijk zit ik nog niet op een zwangerschap te wachten, want ik ben 20. Maandag heb ik al getest en er kwam negatief uit, maar ja het kon ook nog te vroeg zijn. Ik ga zaterdag nog een test doen dus ik ben echt heel erg benieuwd. Ben ook zenuwachtig. Ik heb wel buikpijn/krampen en af en toe wel eens een beetje misselijk.
    Hebben jullie dit ook gehad?
    Ik hoop dat mijn menstruatie nog komt. Ik wil dolgraag kinderen, maar nu liever nog niet. Als ik wel zwanger ben, dan is het natuurlijk van harte welkom en zal ik het met al mijn liefde omarmen.

    Groetjes mij...
     
  2. liesje1981

    liesje1981 Actief lid

    25 sep 2006
    176
    0
    0
    zou gewoon een testje wagen

    grt lisette
     
  3. Balou

    Balou Fanatiek lid

    27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Je kunt nu ook een test doen hoor.
    Je kunt nu misselijk zijn omdat je misschien denkt dat je zwanger bent, je lichaam kan je voor de gek houden!
    Ben wel erg benieuwd!
     
  4. Leentje79

    Leentje79 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

    Je lichaam kan allemaal signalen afgeven die je interpreteerd als zwangerschapskwaaltjes, maar deze kunnen ook net zo goed signaaltjes zijn dat de ongi eraan komt. Ze lijken in het beginsel schijnbaar vaak op elkaar. Ik heb ook vaak allemaal dingen gevoeld en ik werd telkens ongesteld. Misschien ben je onbewust gestrest en duurt het wat langer voordat je ongi er aan komt.

    Succes! Als je twijfelt moet je gewoon morgen nog een testje doen.

    Doei
     
  5. galupy

    galupy Lid

    16 aug 2007
    7
    0
    0
    Alvast bedankt voor jullie reacties. Echt lief :D Zaterdag komt mijn namelijk mijn vriend en zoiets willen we graag samen doen. Ik hou jullie op de hoogte :)
     
  6. muuske64

    muuske64 Fanatiek lid

    15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Zou zeggen...gewoon nog eens testen! ;)

    Liefs en suc6!
    Marjo
     
  7. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Jeetje spannend hoor.. wel mooi dat het welkom is als het zo is..
    succes en laat wat weten!

    Liefs Gina
     
  8. galupy

    galupy Lid

    16 aug 2007
    7
    0
    0
    Hoi hoi,

    Gisteren weer flinke buikpijn en krampe gehad, maar het bleef uit. Tot vanochtend. Dus ik ben niet zwanger :) Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties! dank je wel! Het heeft me zeer goed gedaan. Ik zal nog wel eens een kijkje nemen op deze site, want ik vind hem erg leuk :D Heel veel succes met jullie zwangerschappen en baby's! Geniet er goed van!

    Groetjes mij
     
  9. lmfao

    lmfao Actief lid

    16 aug 2007
    348
    0
    0


    heb ik vorige maand ook gehad gewoon spanningen ik was 10 dagen overtijd en toen kwam het,3 testen gedaan allemaal nega,denk dat je te veel spanningen hebt en er te veel aan denkt.
    word zelf ook gek hoor je ziet hiet mensen die hebben hier last van daar last van en zus last van maar bedenken niet dat ze ook al die dingen hebben als je ongesteld moet worden of als je eisprong eraan komt.
     
  10. claudiatjuh

    18 aug 2007
    37
    0
    0
    ben 7 dagen overtijd en beetje sympthomen is het waard test te doen
     
  11. galupy

    galupy Lid

    16 aug 2007
    7
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik zit regelmatig ff op de site te kijken en ik vind het erg leuk om alle reacties te lezen. Natuurlijk gebeuren er ook heel veel nare dingen rondom de zwangerschape en geboorte en ik vind het heel knap dat ze hier hun verhaal doen. Bij deze heel veel sterkte.
    Ik wil jullie nogmaals bedanke :D en ik moet eerlijk bekennen nu ik alle verhalen lees en de kleine van me nicht in me armen heb gehouden en geknuffeld begint het wel te kriebelen. Ik hoop dat, als ik er klaar voor ben en natuurlijk mijn vriend ook, alles goed mag gaan. Ik vind me op dit moment nog te jong, maar hoe ik me nu voel hoop ik niet dat een zwangerschap lang blijft uit duren en dat ik over een tijdje van de mooie dingen van de zwangerschap mag genieten en natuurlijk daarna.
    Wat vonden en vinden jullie de mooiste dingen van de zwangerschap en waar lopen jullie tegen aan wat je moeilijk vind?

    Liefs mij
     

Deel Deze Pagina