Mensen, ik ben een tijdje niet echt actief geweest. Afgelopen twee maanden zat ik een beetje in de put en hadden we het 'zwanger worden' even vooruit geschoven om het op een rijtje te krijgen. We hebben Maandag twee weken terug seks gehad op CD11, ik heb altijd m'n eisprong op CD16, dacht dat het wel goed zou gaan. CD 13 voelde ik wat gezeur onderin m'n buik, noooou misschien toch m'n eisprong? Mocht het wel zo zijn, geen ramp.. we zouden sowieso graag een kindje willen! Vorige week even nare krampen gehad en pijn in m'n rug, niks aan de hand en dacht er verder niet bij na. Tot vanochtend zag ik dat mijn tepels groter waren en heb vriend-lief toch gevraagd of hij even voor de zekerheid een testje mee wou nemen. Vanavond kwam hij thuis en heb ik hem gedaan met avond urine. Ik had verwacht dat er niets op kwam te staan want ja, we hadden immers vaker op vruchtbare dagen geklust zonder resultaat. Eerste seconden van de test liep het gewoon door zonder streepje.. ik dacht ; ja, kan 'm net zo goed neerleggen want er komt toch niks op te staan. Na een 30 seconden kwam er een licht streepje.. ik vlieg de wc uit richting vriendlief en begin spontaan te huilen.. hoe?! Maanden klussen we gericht.. en nu waren we juist een beetje aan het 'ontwijken' en bam, raak. Nou, hoe dan ook! Vriendlief moest lachen van geluk.. hij is er net zo blij mee als ik! Schrikken, dat wel! Echt wow... unbelievable.
wow gefeliciteerd, mooie test hoor...zooooo leuk...zo zie je maar ben je er helemaal niet mee bezig is het gewoon raak
Dankjullie! Ja echt he. Normaal was ik altijd aan het tempraturen, ovu testjes etc. En nu helemaal niks... toch raar... maar het is echt zo, de test liegt er niet om. Morgen nog even een CB digital.. Nu proberen te genieten ondanks dat er een sprankje angst is.. maar dat heeft iedereen wel natuurlijk.
Ik vind toch wel. Ik ben inmiddels anderhalf jaar van de pil en toch wel bijna een jaar vollop aan het klussen geweest. Tuurlijk kan het langer.... maar toch.
Gefeliciteerd meid! Hier t zelfde,sinds juni bezig,iedere keer maar tellen wanneer ik vruchtbaar ben. Gestopt met tellen en bam gelijk raak
Wouw! Van harte Wat is jouw test duidelijk, ik heb vanmorgen ook weer getest met de zelfde test, maar er was alweer bijna niets te zien