Misschien blijf ik gezellig hangen! Persoonlijk vind ik dat er bepaalde mensen zijn die topics vervuilen, dus tja.... Das de wondere wereld van het forum! Bye!
Muscade wat heb je tegen Lov? Je bent zo fel tegen haar, alsof ze je wat gedaan heeft? En nee ik ben door niemand gestuurd maar ik verbaas me over de reacties.
Jeetje Muscade, ik verbaas me echt hier... (Lees dit niet aanvallend) Je hebt je aangemeld hier op het forum, hebt 3 fatsoenlijke berichtjes geplaatst en vervolgens ben je alleen maar aan het schelden (gelukkig weet je je woorden nog wel een beetje netjes uit te zoeken). Voel je je zo verantwoordelijk om iedereen op hun plaats te zetten? Ben je toevallig zwanger? Ik lees namelijk alleen maar gierende hormonen, die alleen via deze weg tot uiting kunnen komen. Lov geeft net als jij haar ongezouten mening. Dat ze het zelf moeilijk vind om dit ook op haar topics te krijgen, dat is haar probleem.... Daar hoef jij niet bij te helpen. Laat het lekker wezen voor wat het is en ga genieten van de wereld ipv je zo op te stellen. Misschien gaan mensen je hier dan nog eens aardig vinden
Zijn jullie (dus je spreekt niet alleen Love aan, maar het hele forum) nou echt zo stom? Jij hebt het over Love haar berichtjes, maar ik zie bij jou slechts 21 berichten staan. Heb je hier een account aangemaakt om lekker te kunnen stoken? Want daar lijkt het sterk op. Het merendeel van je berichten zijn namelijk opruiend.
Ilonza, hoe is het meid? Hoop dat je hier nog wel durft te reageren? Voel je niet aangevallen hoor, het gaat absoluut niet om jou!
Ilona, ben ook benieuwd hoe het met je is? Maar even wat anders, als je forum naam je echte naam is dan weet je dat je niet anoniem bent hé? Als je je naam in google intypt dan heb je grote kans dat dit topic naar boven komt. Niks mis mee, maar dat je het even weet!
Hallo allemaal nee ik weet dat ik niet anoniem ben haha vind het niet zo erg. Maar ik en me mannetje zijn druk aan het praten hij vond het ook wel jammer aan de ene kant maar hij is er toch nog niet echt klaar voor dus we hebben besloten dat we toch maar wachten. Maar ik blijf gewoon alles hier volgen hoor en hopelijk kan ik hier zelf een keer melden dat ik zwanger ben. Ik ben in ieder geval blij dat ik me hart hier kan luchten!!!! Het is alleen wel een beetje jammer dat er dan gelijk weer zon gezeur is. Want als iemand zoals ik iets vraag dan willen we graag normale antwoorden en geen gezeur daar worden we alleen maar onzeker van en dat is het laatste wat ik nu nodig heb.
Ik hoop niet dat je mijn commentaar gezeur vond? Fijn dat je goed gepraat hebt en wie weet komt hij zelf wel over een tijdje. Ik weet niet hoe oud jullie zijn? Maar misschien heb je wel nog genoeg tijd.
hahahahahaha... sorry hoor, wat een berichten Ilona, ik hoop voor je dat jullie over een jaartje snel kunnen melden dat je zwanger bent!! succes met alles
Hopen dat jullie er samen snel voor willen gaan. Normaal is er geen gezeur hoor en je kan veel steun en advies vinden hier.
sorry als je het een gezeur vond dat ik zei dat je samen besluit wel goed dat jullie samen wachtten en er ook straks samen voor kunnen gaan en dat jullie dan snel samen een positieve test hebben!! Heb je al een andere anticonceptie gevonden trouwens?
Jah ik heb een andere pil gevonden en die gebruik ik nu. En vanmorgen nog even voor de zekerheid nog een test gedaan maar die was ook negatief. En ik blijf ook echt wel alles volgen gewoon uit intresse hahaha