Kun je op een dag negatief/positief testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chocolaatje, 12 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chocolaatje

chocolaatje Niet meer actief

Stomme vraag misschien, maar kan dit en heeft iemand dit eens gehad? Met dezelfde test dan he?

2. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Ja dat kan.....je urine kan geconcentreerder zijn of juist niet
    en de ene test die 25 hcg meet pakt 22 hcg en de andere 28 hcg.
    Dit als voorbeeld dan......dus ja het kan wel....

3. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    ik hoop ook dat het kan want ik heb vannochtend met predictor posi getest (de vroege test) en met kruidvat 2 voor 5 nega (of heel heel heel heel licht.) Zie mijn album ;)

4. chocolaatje

catootje22, is dat de test? Een streepje is een streepje toch? Welke test was dat?

5. Katootje22

Katootje22 Actief lid

14 jul 2006
    308
    0
    0
    de test in mijn fotoboek is idd de posi test. De test is van predictor. Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze wel heel betrouwbaar was maar lees wel heel wat negatieve verhalen over vals positief,maar dan vraag ik me af wat men als vals positief zien want deze is echt heel duidelijk en dat was hij binnen drie minuten

wat zeg jij er van?

xxx

6. chocolaatje

Ik zou zeggen probeer ook eens een andere test. Ik durf er niets van te zeggen, maar lees inderdaad veel negatieve dingen over de predictortest.

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kussentje , ik zou eerst zeker een positieve test van een ander merk willen hebben na alleverhalen di eik hier lees over predictor ......ik duimvoor je !!

8. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ohw jeetje ik vind dit echt heel erg om te zeggen, maar ik ook heb predictor gedaan en ik had een dikke vette rose streep. kv en cb gedaan nopes helemaal niks. Ik weet dus nu nog steeds niet waar ik aan toe ben, maar ik geloof die predictor niet echt meer. Ik heb idd ook meerdere verhalen gelezen dat het te snel een streep geeft. over het algemeen zeggen ze dat kv 1 van de beste testen heeft.
    Al hoop ik natuurlijk dat hij hartstikke positief is :D:D:D:D en dat je lekker super zwanger bent!!!

Ik mag nu voor een echo en dan gaan ze verder kijken.

Deel Deze Pagina