cyclus korter maken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Charise, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hallo Dames,

Zoals jullie in mijn handtekening kunnen zien had ik enkele maanden een vrij regelmatige cyclus. (Gemiddeld 31 dagen).
    Nu zijn mijn laatste 2 cyclussen ineens een stuk langer geworden.
    Waardoor dit komt, geen idee?
    Maar ik vind het in ieder geval erg vervelend dat ik nu gemiddeld een maand moet wachten voor ik weer een eisprong heb. Precies nu we echt voor een kindje gaan!!

Ik ben dus erg benieuwd naar tips over hoe de cyclus evt. weer korter kan worden... En of je dit überhaupt zelf kan beïnvloeden?

Ik ben al begonnen met zwanger worden vitamines van de etos. Want heb begrepen dat dit bij sommige vrouwen wel helpt.

Wie o wie kan me de gouden tip geven!!
    Alle reacties en ervaringen zijn welkom.

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Helaas kun je zelf je cyclus niet korter of langer maken. Het heeft te maken met de balans in je hormoonwaardes en die zijn niet te beinvloeden door bepaald gedrag of een dieet. Ook homeopatische middelen zoals tarwekiemolie, teunisbloemolie of vitaminen hebben vaak geen effect.

3. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik lees even mee. Waarschijnlijk ben ik nog aan het ontpillen, maar al dat wachten en niet weten waar ik aan toe ben is er vervelend en ik wordt er erg onzeker van....Ik slik sinds kort ook etos zwanger worden pillen, maar ik geloof niet dat die je cyclus kunnen verkorten.

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    ik ben ook wel benieuwd, een lange cycls is echt K*T, zooooo lang wachten elk keer. Toen we nog geen kinderwens hadden was het wel lekker maar nu!! PFff...
    het idd gehoord de etos zwanger pillen maar ook wat negatieve verhalen ds weet niet of ik di emoet gaan slikken... als het bij jou helpt ga ik het ook wel proberen :D

5. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    @Sunflowers: Wat voor negatieve verhalen heb je over die pillen gehoord? Ik dacht dat het gewoon vitaminepillen waren. Het enige nadeel vind ik dat ze zoooo groot zijn. Ik heb het idee dat ik ze helemaal naar beneden voel glijden....

Toen ik geen kinderwens had en niet aan de pil was kon ik de klok gelijk zetten op mijn cyclus. En nu.......-zucht- Daarom denk ik dat het ontpillen is, en hoop dat over een paar maanden mijn cyclus weer op orde is.

6. pinkelientje

pinkelientje Bekend lid

22 dec 2011
    514
    0
    16
    begeleidster gehandicaptenzorg/psychiatrie
    Mooi huisje
    Volgens mij kun je weinig tot niets doen om je cyclus te verkorten, alleen hopen dat je hormoonhuishouding snel op orde komt!

Ik ben sinds vorige week ook begonnen met 'etos zwanger worden' vitamines. Er gaan veel positieve verhalen de ronde van vrouwen die een langere cyclus hebben, negatieve verhalen komen volgens mij hoofdzakelijk van vrouwen die een regelmatige cyclys hadden en waar alles verstoord raakt door de tabletten.

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Echt vervelend dat je er niets aan kunt doen inderdaad.
    Had het ook niet verwacht, maar had toch gehoopt op een wondermiddel of iets. ;)

Ik dacht vandaag wel wat ovu krampjes te voelen. Net ovutest gedaan, maar die was negatief (had wel veel gedronken maar toch).
    Hoop in ieder geval wel dat ie snel komt.
    In ieder geval goed klussen alvast hihi.

Ik hoop dat die zwanger worden pillen iets doen.
    Vind het zo vervelend dat ik ineens een langere cyclus heb, laatste 2 rondes. Zit nu in mijn 8e cyclus na het stoppen met de pil. Dus 5 mooie cyclussen gehad en toen ineens een lange.

Ach ja we zien het wel hoe het loopt. Hoop dat het dan maar snel raak mag zijn en ik dus ook niet elke keer zo lang hoef te wachten. Want 1 eitje in de 6 weken is echt niet leuk.

Deel Deze Pagina