Hallo, Het valt me op, dat wanneer ik ergens op reageer dat de berichtenteller niet doorloopt. Hij blijft nu al drie keer op hetzelfde aantal staan. Wie heeft dit nog meer? Groetjes, Josje.
Dus je blijft op 826 berichten staan? Ik heb het net getest en bij mij loopt de teller wel gewoon door. Wil je morgen anders nog eens kijken? Mocht het nog zo zijn, wil je me dan even PB-en? Lotte
Natuurlijk! Doe ik! Zo straks bleef hij heel tijd staan op hetzelfde aantal.. en plots telt hij weer vrolijk verder Ik ga je een PB sturen als het weer zover is.
telt hier wel door....maar volgens mij niet altijd voor mijn gevoel had ik al verder moeten zijn met mijn berichten. Maar zeker weten doe ik het niet.
Komt dat niet door de crash van laatst hiermee is iedereen ook wat berichten kwijtgeraakt natuurlijk.
ja maar er is ook een crash geweest he... ik had ook al over de 7000 moeten zitten maar door die crash was alles weg
Hier telt hij ook door. Al moet ik zeggen dat ik er eigenlijk pas door dit topic weer even naar ging kijken.
telt dus wel door. Alleen in al je berichten komt dan hetzelfde berichtaantal te staan. Net als wanneer je je banner veranderd, dan veranderd deze ook in al je berichten door
Dat lijkt me logisch toch? Je wilt niet het aantal berichten dat die persoon op dát moment had, maar hoeveel ze er nu heeft