Heb er net eentje gedaan van de cb en die zegt niet zwanger, met dezelfde urine nog een test gedaan en daar staat weer een tweede streep.... Ik ben niet gek en geloof ook niet dat de eerste verkeerd was of niet goed...
Cb kan soms meer hcg nodig hebben dan kv... Maar ik zou nu echt even 3 daagjes wachten. Hoe moeilijk ook! Ik hoop en duim voor een knal test!!!!!!
Ik durf niet zo goed te zeggen of ze posi zijn of niet. Het streepje lijkt een penstreepje. Maar ik heb nog nooit een streepje gehad op de kv als ik niet zwanger was dus ik weet het niet Wacht af op je CB test. Hoop natuurlijk ZWANGER!
AHHHHH Heb van morgen de andere + - cb gedaan die geeft weer een licht plusje Toen dus snel naar de kruidvat en die goedkope weer gedaan alleen daar zie ik niks op????? Echt nu begin ik te twijfelen of het niet gewoon mijn ei toch was...???
Ja zou idd kunnen dan, ik weet ook niet welke meer hcg nodig hebben? Cb of kruitvat want er staat op die van die cb wel een plus maar die van het kruitvat helemaal nix
Volgens mij zijn die van kv gevoeliger dan cb. heb je ook een foto van de cb? Hoe ziet het plusje eruit? Is het een duidelijke + of is het testlijntje heel dun of licht? Ik heb die test zelf nooit gedaan maar heb door het vage testen topic geleerd dat het + echt duidelijk moet zijn, anders is hij negatief.
Heey moppie wat spannend allemaal!!! ik zie wel roze streepjes hoor!! En zie inderdaad ook een licht kruisje! ik hooop zo dat je zwanger bent!! ik ga heel hard duimen!! xx
Ik vind alle 3 testen er wel posi uitzien als dat een ei ... Dan ben ik een vliegtuig haha. Maar het ziet er wel posi uit kan mij goed voorstelen dat je het niet meer weeet dit is ook erg spannend. Ik duim door hoor geen bloed geeft moed!
ik zou morgen weer testen, dan zou hij al donkerder moeten zijn. ik vind deze al duidelijk hoor.. gefeliciteerd!