Dag Dames, Ik zit 8 dagen voor mn NOD. En heb net een voorraad zwangerschapstesten besteld bij zwangerenkids.nl Nu heb ik een aantal gewone dipstick testen besteld, en een aantal extra vroege zwangerschapstesten. Er staat dat e 6 dagen voor nod kan testen met die vroege testen, maar heeft iemand hier ervaring mee? Kun je hier inderdaad eerder mee testen dan met die andere? Ik zou graag fotoos van meiden willen zien die met deze dipstick testen hebben getest en hoe vroeg je ermee heb getest.
bij mij waren die helemaal niet goed eigenlijk. de testen van kruidvat 2 voor 5euro waren al positief als er op die extra gevoelige nog niks te zien was.
Ik heb ook geprobeerd met de vroege te testen, 3 dagen voor NOD, niks nada noppes. 1 dag voor NOD met kruidvat en hij was al positief
thnx voor de reacties. Het maakt dus eigenlijk niet veel uit. Ik moet het nog even af wachten, kan niet wachten tot ik kan gaan testen.
Haha..Ik snap het heel goed. de twee weken wachten zijn slopend. ik had overigens bij mijn eerste kindje 4 of 5 dagen voor de NOD positief getest met kruidvat 2 voor5 . zijn betrouwbare, gevoelige testen. Heb vandaag weer een voorraadje ingeslagen.
Mijn ervaring met de Z&K vroege testen. Op 9 dpo een heel licht tuurstreepje terwijl er op de kv 2v5 al een duidelijkere streepje te zien was. Ik heb ook 1x zo´n vroege test tegelijkertijd gedaan met hun gewone cassette test, met dezelfde urine dus. De gewone cassette test gaf een duidelijker streepje dan hun (zogenaamde) vroege test. Toen ook maar weer een kv 2v5 erbij gepakt en ook daarmee met dezelfde urine getest. Die was nog weer duidelijker dan de testen van Z&K. Oké de Z&K testen zijn goedkoper maar de kv 2v5 was de duidelijke winnaar. (en ja ik heb mij suf getest..)
Haha oke, een miskoopje dus..... Nou hopelijk krijg ik uberhaubt een streepje... echt vervelend he vooral die laatste paar dagen TOT je eindelijk kan testen. Ik ben ook altijd een achterlijke met testen hoor... Ik heb nu 12 dipstick testen van sensitest, 1 cb plus test, en onderweg zijn 1 gewone test van z&k (kreeg je gratis erbij) en dan 15 dipticks en 10 vroege dipsticks, nou ik weet zeker dat die in die paar dagen op gaan hahaha Maarja, het is toch weer een spanning wat zich mee brengt, dus ook wel weer leuk.
ik ben ook n iet zo'n van van de z&k.. zorgen bij mij vboor een hoop verwarring.. Maar ik hoop gewoon dat jij er knal mee gaat testen