Wij eten spaghetti vanavond. Heb de saus al klaar, maar kan ik de spaghetti ook alvast koken en mengen met de saus? Of is het beter om dit vlak van tevoren te doen? Wil het namelijk meenemen naar mijn werk vanmiddag.
Ja hoor, dat kan prima! Ik kook het zelfs vaak een dag van tevoren, lekker makkelijk voor als wij allebei moeten werken. Eet smakelijk
ik doe het wel altijd en dan voor je gaat eten nog een keer afspoelen met water zodat het niet plakt en dan de saus er doorheen.
idd, spaghetti koken en dan lekker door de saus mengen! Vind ik vaak lekkerder als spaghetti al wat langer staat . Is ie ook niet zo waterig...
Het kan wel, maar ik vind het niet lekker. Pasta 'hoor' je volgens mij te eten als het net gekookt is. Mocht je het toch willen doen, dan wel gelijk mengen met de saus. Anders wordt het helemaal een grote plakboel.
Ik vind het echt niet lekker, en al helemaal niet als je de pasta afspoelt. Dan verlies je heel veel van de smaak. Als je het doet: meteen de saus erdoor. Eet je het dan koud of warm je het op? Als je het gaat opwarmen: haal dan een paar minuten van de kooktijd af, anders wordt het wel heel klef allemaal.
Ik vind het ook niet zo lekker, zou het alleen doen als het niet anders kan. En wellicht voor een ander soort pasta kiezen ipv spaghetti als je in huis hebt.
Dit heb ik vd week gedaan... Was prima te eten... Hebben er twee dagen van gegeten... Bleef gewoon zoals het was in de pan Ooh lees nu pas dat je het naar je werk mee iwl nemen... Heb ik een x in een bakje gedaan (was met champignonsaus toen)... En toen was het een grote klont spaghetti... Dus als het in de pan blijft als ze het thuis vanavond opwarmen is het wel te eten.. Maar in een plastic bakje... Vraag het me af... Succes
Doe het ook wel is. Gelijk de saus er doorheen of een beetje saus erbij (dit voorkomt uitdrogen en dat het aan elkaar plakt). Wel goed afdekken.
Ik doe ook vaak een klein beetje olie erdoor bij het koken. Helpt ook tegen plakken. Inderdaad ook een klein beetje saus erdoorheen