Vruchtwater of urine en nog enkele vraagjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushis, 27 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

16 sep 2008
    336
    0
    0
    Hallo iedereen.

Hoe weet je of dat je urine of vruchtwater verliest?

Ik moest niet dringend naar toilet, maar voelde toch iets lopen... Maar ik weet niet of het vruchtwater of urine is...

De laatste tijd krijg ik nachtmerries... dat ons kindje dood word geboren of veel te vroeg word geboren... Van wanneer is een kindje levensvatbaar?

Mijn laaste bloedonderzoek was op 12 weken, toen was alles in orde maar wat als je tussen die 12 weken en nu toxoplasmose of CMV hebt opgedaan... kan je dit weten?
    Ik krijg vrijdag een pretecho en heb schrik dat er toch iets mis gaat zijn... Ook al zeiden ze dat bij de 20-weken echo alles in orde zou zijn. Maar ze konden wel niet zeggen hoe groot en hoe zwaar ons kindje zou zijn omdat mijn placenta vooraan en laag zou liggen... Hoe kunnen ze dan zo zeker zijn dat alles in orde is?

Alvast bedankt (en sorry voor mijn vele vraagjes)

2. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    als je wat opvangt en het ruikt zoetig, dan kan het vruchtwater zijn. Urine ruikt heel anders ;) Blijft het steeds een beetje doorlopen of druppelen, dan kan het ook vruchtwater zijn; was het 1 keer een beetje dan is het misschien wel gewoon urine.
    Met een week of 24/25 is je kindje levensvatbaar.
    Hoeveel weken ben je nu? Als je je echt veel zorgen maakt, bel dan je vk of je gyn even, daar is ze/hij voor!

Deel Deze Pagina