Eisprong 1 dag verplaatst (FF)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door moonlightt, 26 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Gister zette FF de eisprong op 22 september, maar vanmorgen na het invoeren van de temperatuur ineens op 23 sept.
    Hoe kan het dat de datum ineens veranderd?

op 22 sept vruchtbaarslijm gespot, volgens mij de slijmpiek. De 23ste was het een stuk minder en begon het weer wit/doorzichtig te worden. 22ste ook ovulatiepijn, duurde een half uur en daarna was het weg.

Tempen gebeurd iedere dag rond dezelfde tijd en het word rectaal gedaan.

FF.jpg

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ik denk idd ook op 23 sept. Het zou zelfs heel goed de nacht van 23 of 24 kunnen zijn zelfs (vandaar de slow rise).

Slijm heb je voor je eisprong, vaak niet op de dag zelf.
    Ook ovu pijn (groeispurt) heb je dagen voor je ei en op het moment van springen zelf.

De 22e is het zeker niet ;)

3. moonlightt

moonlightt Actief lid

10 mei 2014
    265
    26
    28
    Maar de eisprong is toch geweest voordat de temp omhoog gaat? Dan kan het toch niet dat het eitje zelfs gesprongen kan zijn in de nacht van 23 - 24?

De dagen ervoor was er ook al groeipijn, maar de 22ste was het erg heftig.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik denk ook 23 september juist is, omdat op die dag jouw temperatuur nog op basaal ligt. Groeipijn en symptomen zeggen op zich niet zoveel.

Vermoedelijk zag fertility friend gisteren de stijging daarom op 22 september gezet en na vandaag heeft het computerprogramma want dat is het zichzelf gecorrigeerd, naar de meest logische datum 23 september.

Deel Deze Pagina