temp & utrogestan

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Jdk, Sep 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jdk

Jdk Actief lid

Jul 28, 2015
    288
    16
    18
    Hiephoi, hier ben ik weer !

Ik heb sinds kort (sinds dinsdagavond) EINDELIJK utrogestan gekregen van de nieuwe huisarts.
    Na 4 miskramen ben ik dus erg gelukkig dat ik dit eindelijk heb gekregen

Nu vraag ik me af in hoeverre dat utro de temperatuur zwaar beïnvloedt ?
    Want mijn temperatuur lijkt, uhmmm, hetzelfde patroon te hebben: up & down & up & down & up again :( een beetje een rollercoaster ditmaal !
    Ik bleek dinsdag (op 7do dus) wel een progesteronwaarde van 13.5ng/mol te hebben (omgerekend 42.93 nmol/L), weten jullie of dit een beetje ok is ? :D (nu jullie toch aan het lezen zijn :D )

Ter verduidelijking ivm de witte bolletjes: het merendeel is wit doordat ik "sleep deprived" heb aangevinkt => ik gebruik die om aan te duiden dat ik 's nachts ben wakker geworden. Onderbroken slaap dus, al is dit meestal 5 min mijn ogen open doen, zien dat het nog veel te vroeg is en gewoon verder te slapen. Enkel die van zaterdag & zondag zijn een halfuur later genomen dan normaal, de rest is altijd op hetzelfde uur & vaginaal genomen.

Oh en ik zie net dat ik op gisteren de P van progesteron niet heb aangevinkt, ik heb die utro dus wel degelijk gebruikt =) dinsdag avond en daarna iedere ochtend & avond 1.
    en die 3e positieve OPK blijft een gekkigheid voor mij, maar ik gok dat het aan de niet zo nauwkeurig positieve grens van de kruidvat kan liggen.. Die van maandag was een CB digitaal en die andere waren er van de kruidvat..

Attached Files:

Share This Page