Leuk zijn ze he?! Maar had gister een ongelukje ermee. Ik bleef achter de broek van mijn dochter hangen met een bedeltje en nu is het slotje stuk? Lam dus. Zou ik hem naar een juwelier kunnen brengen en vragen of ze er een nieuwe aanzetten? Liefst van Ti Sento. (staan merkjes op) Is toch een bedeltje van 50/60
Een juwelier kan er zo een nieuw slotje aanzetten, ik heb ook een bedelarmband van tisento en blijf al jaren achter van alles haken bij mij is er 1x een nieuw slotje aan gezet maar wel merkloos.... bel anders even. ik heb het trouwens over het slotje van de armband en jij over het slotje van een bedel, ik laat altijd mijn bedels er aan vast solderen. Er zijn vast meer mensen die dat doen en wellicht bewaart de juwelier ze wel!
Je kan nu alle bedels voor een mooi prijsje kopen! gemiddeld 19! Dat ga ik maar doen... voor beeb in de buik wil ik er nog een en onze letters allemaal,
Balen he dat ze gaan stoppen. Ik heb er ook 2 armbanden van. Heb voor m'n verjaardag nog 2 bedels gehad. Wel van een armband laatst een bedel verloren :x en deze had al wel een nieuwe sluiting. Misschien ook nog eens kijken wat ik nog bij kan kopen.
Heb net de Siebel gebeld hier in Breda. Die hebben helaas niet veel meer. Ik spaar al 3 jaar maar ze zijn best prijzig dus zo snel ging het niet. Ik zal kijken of ik hier en daar nog wat kan bestellen. En tuurlijk kunnen ze het maken.