Wil iemand even kijken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annie24, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Helaas wacht ik al ruim 3 maanden op mijn 1e ongi na het stoppen met de pil. Een tijdje terug had ik zo'n pakket besteld met zwangerschapstesten en daarbij zaten ook 5 ovulatietesten.

Omdat ik al enkele dagen pijn in mijn buik had heb ik die ovulatietesten maar eens gebruikt. Vanmorgen was mijn temp (toevallig) gezakt naar 36,32 en toen ik een ovutest deed werd het teststreepje al iets donkerder. :$ Voor de zekerheid 's middags nog 1 gedaan en naar mijn idee is deze positief. Ook na 18 uur nog een gedaan en ook deze is naar mijn idee positief. :(

Ik heb vriendjelief laten kijken en ook die is van mening dat de testen van vanmiddag positief zijn.

Willen jullie je mening eens geven?

2. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Naar mijn idee zijn de testen van vandaag inderdaad positief.
    Morgen voor de zekerheid nog een keer testen meid dan heb je echt wel zekerheid.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Denk dat die van vanochtend nog niet positief is, want als hij zo werkt als de Clear blue moet de teststreep donkerder zijn als de linker streep.
    Die 2 van vanmiddag zijn wel positief als je het mij vraagt.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    En morgen kunnen de testen alweer negatief zijn, als de piek dan inmiddels al gepasseerd is. Dus dan kun je te laat zijn.
    Dus als je probeert zwanger te worden, zou ik nu mijn kans slaan.

5. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Die van vanmorgen vind ik idd ook negatief....

Waarom denk je dat ik nog zo laat wakker ben :D Heb mijn vriend meteen mee naar boven gesleurt toen hij thuiskwam :D

6. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    hoi! Die vanaf vanmiddag zijn positief!
    Morgen kan ie ook nog positief zijn, ik heb ze meestal 2 dagen zoals jij de laatste twee op de foto hebt. Maar dat wisselt. En aangezien een positieve test aangeeft dat je binnen 24-36 uur (sommige zeggen tot 48 uur) een eisprong aangeeft, morgen zowieso nog es meesleuren ;)! EN nog een keertje testen...

Succes meid en ga ervoor!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

de laatste van gisteren 18.15 is zeker positief
    hoop dat je hebt geklust

8. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Allemaal super bedankt voor het reageren!!!

Ik ben helaas toch bang dat het niet mijn ei was..m'n temp is gestegen van 36,3 naar 36,7 en terug naar 36,6....schiet niet echt op dus :x

Ik wou dat het eens een keer doorzette die verdomde ongi :x

Deel Deze Pagina