Overigens zie ik dat je sinds 9 Juni aan t testen bent geslagen , en daar zit dus een hele week tussen.. Ergens in die week had je toch wel een duidelijker resultaat moeten hebben al? Ik gun het je heus , maar ik denk dat je jezelf gek maakt op deze manier.
@Beertje: heb vandaag een verloskundige gesproken en heb mijn verhaal uitgelegd. Ze vond het raar dat ik al meerdere licht positieve testen heb gehad en zij zegt een streep is een streep. Ik zei dat ik nog wel even een week zou afwachten en nogmaals ga testen. Hoe donker het streepje wordt maakte volgens die verloskundige niet uit. Ze zei dat ik nog vroeg zwanger was en dat het vanzelf wel donkerder zou worden.
Ohja dit zijn de testjes..in het echt nog duidelijker. Dit is het duidelijkst wat ik op de foto kon krijgen. Matcare ziet er zo ongeveer hetzelfde uit.
Zijn allebei ingedroogd aan de geligheid te zien. En als je vanaf 9 juni al zulke lijntjes hebt weet ik niet of je er vanuit moet gaan dat je zwanger bent gezien het elke 2 dagen toch iets duidelijker zou moeten zijn. Waarom pak je inderdaad niet een CB? Dan ben je direct van de onzekerheid af.
hey pindakoek, wil je echt niet ontmoedigen of teleurstellen, maar de testjes moeten toch echt donkerder worden. Bij mij bleven ze ook precies zo als bij jou afgelopen maand. Wel 1 1/2 week lang, uiteindelijk op dag 38 dus ook later dan normaal kwam toch mijn ongi. Zelf denk ik dat ze echt duidelijker moeten worden, zeker na 4 dagen min. Al is het maar een beetje duidelijker, maar dit geeft wel aan dat je HCG aan het stijgen is. Misschien is er wel iets aanwezig wat gewoon niet helemaal wil lukken, dat denk ik ook anders krijg je ook niet zo vaak een lijntje. zou even een tijdje wachten en als er nog geen ongi is, nog eens een testje doen. succes
Hoi Pindakoek, De lijn moet inderdaad donkerder worden, het HCG verdubbeld iedere 2 dagen. De sterkte van de kleur wordt bepaald door de hoeveelheid HCG. Ik zou ook eens met die van cb testen. Ben ook benieuwd. Ik hoop voor je dat de testen gelijk hebben. Liefs
Ik zit nu op cyclusdag 34. Ik wacht het allemaal af heb wel kwaaltjes enzo. Waarom zou Kv 2v5 en Matcare een licht lijntje aangeven? Ik denk dat ik morgen een afspraak met de huisarts maak..ben nu erg verward
Ik zie de streepjes idd wel, maar vind ze erg licht voor als je al bijna 5 wk zwanger zou moeten zijn. Misschien idd langs de HA voor meer duidelijkheid en toch even een CB digi doen, die zijn ook erg duidelijk .
Wat ik zo raar vind is dat je elke maand zon beetje spreekt over lichte streepjes op je KV testen , en elke maand bleek je niet zwanger. Waarom blijf je dan toch deze testen kopen , als ze zo ongunstig voor je zijn?
http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-de-verloskundige/214409-3-x-licht-streepje-op-zwangerschapstest.html
meis, je bent gewoon zwanger, hoor!!! De donkerheid van zo een streep zegt niks. Dat verschilt echt per persoon, hoor. Dat betekent zeker niet dat het fout gaat ofzo.
ik denk dat het heel waarschijnlijk wel een duidelijker streepje had moeten opleveren na zolang wachten.... ik denk dat de kruitvat testen prima zijn, en dat mensen vaak ook wel "zwanger" zijn geweest , dus dat je hcg in je urine hebt gehad, maar dat het gewoon vaak vroeg mis gaat.......en je dus daarna bv een negetieve test hebt....... ik heb vorige week , 5 dagen voor nod een heeeeeeel vaag streepje gehad.....heb meerdere dagen achtereen getest, en zag hem zelfs met de dag donkerder worden......dit hoeft natuurlijk niet net als bij mij zo vroeg gebeuren, maar dat kan natuurlijk ook na nod...... maaaaaar ben benieuwd!!! alle opties staan natuurlijk nog open!!!! hoop voor je dat het toch goed is!!!!! een voorbeeld: Bekijk bijlage 79572
pindakoek ik zou toch voor de zekerheid een keer digitaal testen of bloedprikken. Een streep is een streep zoals de VK zegt en das helemaal waar! MAAR ik heb ook drie keer positief getest en ben toch echt niet zwanger...dus tja...keer goed checken kan geen kwaad lijkt me.