Kun je tot 3x vals positief testen met kv 2v5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!!!! :)

2. gimena

gimena Niet meer actief

en waneer ga je zo mooie cb digi doen? weet je ook presies hoe ver je ben :)????

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Blijf het toch wel een beetje vreemd vinden..

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Als je erg onzeker bent, zou ik naar de ha gaan. Hij kan een bloedtest doen, dan weet je meer.
    Hier hebben meerdere mensen een mening voor je test. De een ziet wel iets, de ander niet. Wordt je eigenlijk dus nog onzekerder van..

Moet zeggen dat ik het ook erg jammer vind dat je, ondanks je eigen topic, ook nog overal de foto's dropt.. Je maakt jezelf gek zo!

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik had hetzelfde onlangs, testjes bleven vaag en het ging mis, na 10 dagen overtijd werd ik ongesteld. Niet onverwacht, voelde het zelf al het zwangere gevoel was weg, maar wel jammer. Dat de testjes vaag bleven was voor mij geen goed teken. Persoonlijk zou ik voor mezelf even een voorbehoud houden, want dat de testen niet duidelijker worden is niet een heel goed teken vrees ik...

6. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Ben je nog bij de huisarts geweest of nog met een andere (CB) test getest? Ik zou dat gewoon doen, dan weet je waar je aan toe bent.
    Succes, Liefs

7. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Helaas ongesteld geworden...:(

8. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Jammer meis, ik had het wel een beetje verwacht; mijn testen bleven ook vaag en eindigde uiteindelijk in een miskraam. Je kan heel goed zwanger zijn geweest, maar horen bij die (vrij grote) groep waarbij het al mis gaat voordat de vrouw weet dat ze zwanger is.
    Het komt vast snel goed. Probeer niet te snel te testen en in geval van twijfel op een andere manier duidelijkheid te krijgen (doe ik altijd). Onzekerheid is killing....Ik wens je toe dat je wens snel in vervulling zal gaan. Sterkte en Liefs

9. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Heb 4 positieve testen gehad en toch niet zwanger
    Ook hier duidelijk een streepje al was het vager dan de test streep
    Een streep is een streep is mij altijd verteld nou niet dus
    voor mij geen kruidvat meer

10. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi mijn testen zijn ongeveer het zelfde nu heb ik eergister wat bloed verlies gehad en nu is te test een beetje duidelijker en me temp is ook niet laag genoeg voor een onge wat zou dit zijn 1 dag rood bloed beetje waterig eerst en later donkerder toen alleen bruin roze wat denken jullie

11. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ze moeten een paar dagen echt duidelijker worden, zo niet tsja... Dan is het denk ik niet echt goed nieuws!

12. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    maar ze worden ook donkerder en ook duidelijk verschil
    ik had 1 test op de 18e en nu op de 21 je zou kunnen zeggen dat ie is verdubbeld en alle symptomen zijn gebleven en heb sinds vandaag rare buikpijn die ik heken van vorige zwangerschappen van de groeiende baarmoeder ik hoop dat het nu eens goed gaat

13. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook licht bloedverlies gehad ,niet heel veel maar toch schrok ik ervan. Het is hier goed gegaan. Hopelijk bij jou ook , gefeliciteerd in ieder geval.

14. gimena

gimena Niet meer actief

had ik wel verwacht dit

15. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    wat had je verwacht ? snap je niet helemaal

16. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    @Staartje:Ik denk dat Gimena reageert op hetgeen Pindakoek heeft geschreven. Wat betreft jouw bloedverlies; dat kan echt alle kanten op gaan....Bij mij ging het mis, maar van alle vrouwen met bloedverlies gaat het bij meer dan de helft gewoon goed. Laat die temp mar los; want die bleef bij mij hoog tot 2 weken na mijn miskraam. Je bent in ieder geval zwanger en ik wens je en goede zwangerschap.

17. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Bloedverlies is heel minimaal gebleven en heb weinig tot geen krampen ervaren. Het is nu weer over. Ik heb het gehad van vrijdagavond tot zondagavond. Ook geen stolsels gehad. Ben vandaag naar de HA geweest en liet hem mijn zw.testen zien. Hij zei idd 'bloedverlies kan alle kanten opgaan'. Hij raadde mij aan af te wachten en alvast een afspraak met de verloskundige te maken. Die zou mij morgen even terugbellen dan kan ik haar/hem ook het verhaal uitleggen en vragen of ik misschien eerder kan komen...

18. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Je houdt het wel spannend....we wachten af. Succes met alles.

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    En de huisarts heeft niet een bloedtest aangevraagd omdat je zo raar positief teste , en dan weer negatief?
    Vreemd hoor.

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    *zucht..*

Pindakoek; ik zeg dit niet om je te kwetsen.. Dat even voor op!
    Maar ik vind dat je wel erg vaak er van uit gaat dat je een vmk hebt.. Misschien is je cycles gewoon gigantisch in de war?? Ik ben het met beertje eens, dat ik het erg vreemd vind dat de ha geen bloedtest laat doen. Ook erg raar dat je pas 15 juli bij de verloskundige terecht kunt. Terwijl het toch erg onduidelijk is! Misschien dit nog even aanvragen?

Deel Deze Pagina