Nja zag dat iemand zei streep is streep?? Ben ik echt niet met je eens.. ik had 2 duidelijke strepen (3 jaar terug ) Met spiraal toen een echo gehad niets te zien.. Bloed laten prikken geen hcg in mn lijf te vinden.. Dus streep is geen streep.. En idd beetje vreemd dat je HA je geen bloed laat prikken als je hem al die testen laat zien.. ( Vind ik best slecht van je HA )
Ik vroeg ook om een echo maar hij zei dat er dan waarschijnlijk niks te zien was. Wat denken jullie nou dat ik niet in onzekerheid zit!!!! Ik dacht dat ik hier een beetje medeleven zou krijgen maar dat is ver te zoeken zeg :x Maar goed denk wat jullie willen denken. Ik weet dat dat streepje er niet zomaar kan komen, misschien op de foto niet goed zichtbaar maar wel met het blote oog. *Dit topic mag dicht, ik wil niet steeds van die negatieve mensen die op mij reageren*
hee meid, pff wat een narigheid en natuurlijk zit je in onzekerheid en aan de andere kant horen je testen donkerder te worden maar heb ook vaak gelezen dat bij sommige die zwanger zijn het streepje niet eens donkerder worden en mijn strepen zijn altijd heel donker geweest en me laatste iets lichter nou dat kan gewoon zei de verloskundige. en dat je zo weinig bloed verloren heb is ook raar zeg en ook zo kort. vind het rot dat ze geen echo willen doen bij je. heb je de verloskundige al gesproken? daar lekker een echo laten doen en dan ben je gelijk van de onzekerheid af, hoop voor jou natuurlijk op een wondertje!!! ben echt benieuwd en hou je rustig ook al is het niet fijn in deze onzekere situatie liefs!
Meid ze bedoelen t volgens mij niet vervelend, maar je hebt nu echt meer aan een bloedtest dan aan een echo, valt idd nog niks te zien nu.. Gewoon een bloedtest eisen en anders t via t ziekenhuis zelf regelen, heb je tenminste duidelijkheid toch?
Hey meid, ik kan me voorstellen hoor dat het rot is dat je zo in onzekerheid zit. Ik was ook 'blij' toen de bloeding eindelijk doorbrak, dan weet je tenminste hoe en wat! Heb je alweer getest en zie je verschil?
Hey meid, Ik bedoelde het idd niet negatief! Bedoelde meer ( wat een hufter die dokter is ) Dat hij jou zolang in onzekerheid laat zitten juist omdat hij je geen bloedtest geeft! Dat is namelijk zo gedaan ik had binnen 30 min de uitslag en dan weet je hoe of wat.. Snap dat je het heel vervelend vind en nogmaals was echt niet negatief naar jou bedoeld!
Ja sorry dat ik zo bot reageerde hoor..weet het ook allemaal niet meer... Mijn onderbuik is helemaal opgezwollen en als ik loop dan voel ik overal steekjes. Ik denk dat ik idd nog maar even de dokter ga bellen of kan ik ook meteen naar het ziekenhuis voor een gyn. of gaat dat allemaal via de dokter? Verloskundige heb ik gesproken vandaag en die raadde mij aan af te wachten. Heb wel een mob.nr gekregen van haar. Ik heb niet meer getest na de andere testjes. Heb wel nog zw.kwaaltjes.
Een week???? Weetje wat ik je aanraad? Ga naar de eerste hulp leg je testen daar neer en zeg dat je verschrikkelijke buikpijn hebt.. Krijg je gelijk een echo + bloedtest en 2 uurtjes later sta je weer buiten.. Met de uitslag...
Pff een week is wel heel erg lang.. ik zou hetzelfde doen wat Jeem doet. Hetgeen mij verbaasd is dat je zegt dat je een VMK hebt gehad, terwijl dit helemaal niet zeker is? Er is eigenlijk niets zeker , dus om zo vroeg al met iets zoals dit te gooien vind ik gewoon raar om te lezen. Ook dat je huisarts gewoon zon dom antwoord geeft. hij had minstens een normale zwangerschaps test kunnen doen om te kijken of er wel of niet iets uit kwam , of een bloedtest. Een echo zou inderdaad weinig verschil maken maar bloedtest des te meer. Heb je intussen zelf nog getest?
Pindakoek, Volgens mij bedoelen de mensen hiet het niet slecht. Vind het dan ook jammer dat je zo reageerd! Idd een echo is vrij weinig op te zien, maar een bloedtest ziet het al wel. Dwing het af! En niet denken dat mensen het slecht met je voor hebben! We zijn hier om elkaar te helpen en te steunen. Snap dat de onzekerheid je boos en onzeker maakt.. Hopelijk krijg je die bloedtest. Desnoods zoals Jeem zegt, via de 1e hulp!
Pindakoek: ik begrijp je gevoel wel. Ik lees dat ook wel tussen de regels door. Een soort van irritatie, terwijl jij ook nergens om hebt gevraagd. Wij hebben natuurlijk geen idee wat er nu gaande is in je buikje....maar een ding is zeker, je hebt snel duidelijkheid nodig. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar m'n gevoel zegt dat je nog niet zwanger bent....Nogmaals ik hoop dat je wel zwanger bent of anders snel wordt. Veel succes.
Bedankt voor je begrip mama73! Ik wacht 15 juli af in de hoop op duidelijkheid..mocht er iets anders aan de hand zijn hoop ik dat ze dat ook met zo'n echo kunnen zien heb nog steeds kwaaltjes, bloedverlies is voorbij..heb nu weer veel slijmerige afscheiding in mijn broekje, en heb weer testje gedaan en daar komt hetzelfde streepje op tevoorschijn..vaag niet..
Hoi Pindakoek, Als je weer zo'n vaag streepje hebt dan denk ik echt dat je niet zwanger bent. Ook niet geweest, want als het een vmk is dan zou het streepje nu onderhand weg moeten zijn... Ik denk dat de enige optie is om eens een andere test te proberen, na alle verhalen ik de laatste tijd lees over kv. (geen predictor) In maart had ik me voorgenomen om twijfeltesten als negatief te beschouwen... maar stiekum heb je dat toch hoop. Nu je ongi voorbij is zou ik voor de zekerheid maar gewoon weer rustig aan beginnen met klussen. Want ik denk dat je weer in de volgende ronde zit. En afwachten tot de afspraak zou betekenen dat je je ei misschien mist. Heel veel succes en ik hoop dat je binnenkort een knaltest mag laten zien.
Hey Pindakoek, Wat een onzekerheid zeg!! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! Hoe voel je je verder? Liefss
Ik snap je onzekerheid wel... zelf ook paar dagen overtijd geweest.. allerlei kwalen, zelfs lichte streepjes.. en toen ongesteld.. oke prima dacht ik.. tot de ongi minder was en korter en de kwalen bleven.. nog steeds zegt mijn gevoel en zelfs mijn lijf.. ZWANGER!.. maar de testen zijn hier toch echt negatief..en hoewel de ongi minder was en korter heb ik toch echt wel gevloeid.. Afgelopen maandag ontdekte ik vruchtbaar slijm en woensdag had ik mega zere boobs.. dus ik neem aan dat ik nu een eisprong heb gehad...dus dan kan ik ntuurlijk niet zwanger zijn..maar ik snap wel dat je je mega zwanger kan voelen en dat vage testen en bloedverlies je ontzettend onzeker kunnen maken.. Bij jou is het natuurlijk nog anders.. heel weinig bloedverlies en je testen zijn zoals ik begrijp echt wel duidelijk al zijn ze licht.. Ik begrijp de reacties ook wel een beetje.. echt een hele duidelijke test heb je nog niet gehad en als ik puur naar mezelf kijk zouden je testen voor mij niet overtuigend genoeg genoeg zijn en zou ikzelf nog niet durven spreken van een zw.schap of vmk, maar dat is persoonlijk.. Laat je niet door een ha afschepen.. sta op je strepen meid.. zorg dat je duidelijk heid krijgt.. Dat een vk zegt, kom maar over een wk of 2 snap ik wel.. veel eerder is er wel iets te zien misschien, maar dan nog is er niet veel duidelijkheid..ze kan dan hooguit zien of je zwanger bent of niet, maar niet of t goed is ja of nee...denk dat ze daarom nog even wil wachten.. maar een bloedtest kan wel heel goed.. als je die overmorgen herhaalt weet je of je hcg stijgt... SUCCES MEID!!!
Nou, na alle (in mijn ogen soms veel te felle) reacties gelezen heb, wil ik toch even reageren. Allereerst wil ik zeggen dat ik het echt belachelijk vindt hoe sommigen Pindakoek afzeiken. Ik snap echt wel hoe jullie denken, maar je kunt best bepaalde dingen wat anders verwoorden. Zoals ze zelf al zegt, ze is op zoek naar meeleven!! Pindakoek, ik vind niet dat jouw huisarts vreemd gereageerd heeft. Toen ik onzeker was over mijn zw.test wilde de HA ook geen test doen onder motto; een streep is een streep. Uiteindelijk heb ik wel een bloedtest gehad, maar dat was van de gyn wegens verdenking BBZ (bleek gelukkig niet zo te zijn). Ook dat je zo laat pas terecht kunt, is volgens mij normaal. Bij de 2e wist ik niet hoe ver ik was, maar moest ook nog 4 weken in onzekerheid blijven... Dus dat gebeurt wel vaker. Toch zou ik er als ik jou was wel rekening mee houden dat het niet goed zit. In mijn ogen zou je test nu toch echt donkerder moeten zijn! Ik denk dat áls je zwanger bent, dit niet goed ontwikkelt. Mss zou je je ook moeten laten testen op BBZ. Dan blijft namelijk je HCG ook laag en kun je bloedverlies hebben. Normaal gaat dit gepaard met veel buikpijn, maar dat hoeft denk ik niet altijd zo te zijn... Meid, ik hoo echt voor je dat je gauw duidelijkheid hebt en vooral dat je snel zwanger zult zijn!! Liefs, Susy
Thx voor jullie reacties allemaal. Ik ben niet meer veel op het forum..wil me er niet meer zoveel mee bezighouden. Ik ga in sowiezo naar de verloskundige toe om meer duidelijkheid te krijgen. Misschien dat ze dan ook kan zien of baarmoeder, eierstokken etc. goed zijn en er geen verklevingen, cystes ofzo te zien zijn. Misschien geven die ook wel een hcg hormoon af waardoor de testjes licht positief zijn?? Ik voel nog steeds mijn onderbuik heel erg en ben met vlagen misselijk. Ik heb niet meer getest..wil me niet gek maken..ik wacht af tot de 15e. En wat betreft een bloedtest...dat zou ik kunnen doen maar als ik 2 weken wacht dan heb ik ook een antwoord. De uitslag van de bloedtest hier duurt namelijk een week.