Kun je tot 3x vals positief testen met kv 2v5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pindakoek, 11 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere

Bedankt Susy...op reacties van sommige mensen reageer ik gewoon niet. Ik vind het belachelijk dat ze je hele berichten historie afgaan. Soms gunnen mensen je het gewoon niet denk ik maar...

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Meid.. ik denk dat je instelling de juiste is al is dat heeel moeilijk.. weet t uit eigen ervaring.. afwachten is in een onzekere situatie heel erg moeilijk en frustrerend.. je wil zo graag op je gevoel/instinct afgaan, maar dat is niet altijd logisch (nu kijk ik ff naar mezelf)...
    Sterkte met wachten meid.. en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.. t liefst natuurlijk met een heule dikke buik met een prachtig wondertje erin....knuff

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pindakoek; Meid.. Zoals ik al eerder zei heeft iedereen het beste met je voor. En 'we' gaan je historie niet af, we lezen gewoon veel onderwerpen! En als je dan iets ziet staan..

Maar ik wil wel even zeggen dat ik het vervelend vind dat je dingen 'verzwijgd' in je eigen topic. Zo lees ik af en toe in het januari topic en daar staat toch echt dat je vanochtend weer getest hebt.. Maar hier zeg je iets anders.. Wees open meid, anders kunnen we je niet steunen/adviseren!

Ik hoop dat de vk je de 15e meer duidelijkheid kan geven..

En ik bedoel het niet verkeerd naar je toe.. Hoop dat je dat snapt..

4. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    @Neeltje: Ik denk dat Pindakoek dit bedoelt met negatieve reacties. Ze kan die test natuurlijk ook hebben gedaan na het plaatsen van het bericht. Probeer van het goede van de mens uit te gaan.
    @Pindakoek: veel succes morgen, ik hoop dat je goed nieuws zult hebben. Liefs

5. music4life

music4life Niet meer actief

ik heb gister vals pos tetest,ik moet mn ei volgens mijn cb ovutest nog krijgen! ik heb een zeer onr cyclus . en had nog steeds geen ei,ik dacht hmm ff een testje doen met kruitvat test, pos!!! ik niet al te blij want het is me met kruitvat al 2x eerder gebeurd. en een ovulatetest gedaan ja hoor eitje zit eraan te komen,dan maar wat duurder uit maar ik wil echt zekerheid

6. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

Pindakoek, heb je al nieuws?? Ben benieuwd hoe het met je gaat!

7. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

O, lees net dat je morgen echo hebt in zh. Spannend hoor. Hoop voor je dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt!

Deel Deze Pagina