Volgens mij zou vrijdag mijn nod moeten zijn.. we doen het normaal gesproken veilig maar het is een keertje mis gegaan.. en dacht eigenlijk niet dat het zo zou zijn.. maar afgelopen week begon ik beetje te twijfelen... dus vandaag half uurtje geleden toch maar testje gedaan.. cb plus.. even tijdje niet geplast en weinig gedronken.. Zou het echt zo zijn of kan ik ook fout hebben getest... hier komt ie... Bekijk bijlage 85032 ben helemaal in shock...
Deze ziet er iets te duidelijk uit voor een foute test. Ik zeg: zwanger! Dus ondanks je shock: van harte gefeliciteerd!
haha is wel heel gewenst hoor... waren eigenlijk van plan vanaf september ervoor te gaan.. dus ja hihi als dit echt zo is is het wel heel super!! Voel me helemaal niet zwanger eigenlijk....
en die van de kv Bekijk bijlage 85038 dus... moet het toch maar gaan geloven hihi.. had gisteren feestje en heb redelijk wat gedronken oooohhh... zo stom he maar had het gewoon echt niet verwacht.. maar ben een beetje een testjunk dus ja hihi... dankjulliewel voor felicitaties!!!!
ja meid daar kan je niet meer omheen, veel plezier met t je man/vriend vertellen! nogmaals gefeliciteeeeeeerd!