Kun je trouwens een intesteling waarnemen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mirjam 28, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb het heel sterk gevoeld, heb echt twee dagen heel erge ongibuikpijn gehad, 5 dagen na mijn ei...

;)

2. Gaby83

Gaby83 Bekend lid

24 mrt 2008
    596
    0
    0
    Twente
    Ik heb hem wel gevoeld. Precies 1 week na m'n eisprong, heb ik met buikpijn in bed gelegen, had het gevoel dat er iets in m'n baarmoeder in de weg zat, kon m'n benen niet eens optrekken. 5 dagen erna had ik een positieve test in handen.

3. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij de eerste 3 heb ik hem niet gevoeld en bij m'n dochtertje wel!
    Verloor er na ook wat roze slijm.

4. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Ik heb hem ook gevoeld. Ik had een paar dagen voor dat ik ongesteld zou worden flinke steken. Ik heb er 's nachts van wakker gelegen. Was ook wat misselijk en de steken zaten echt op 1 plek. De dagen erna bleven de krampen aanhouden, alleen minder. Ik moest zaterdag mn ongi krijgen, dat kwam niet. Zondag ook de hele dag geen tekenen ervan. Ik heb eigenlijk altijd hoofdpijn van te voren, was er ook niet. Voelde me ook anders dan anders. Zondagavond ging ik naar het toilet, niets aan de hand. Een uur later ging ik weer, liep ik leeg: helder rood bloed en veel ook.
    Vandaag naar de HA geweest en die zei een VMK. Nou ja, innesteling dus gevoeld en ik weet dat alles werkt ;)
    Hopelijk gaat het de volgende ronde wel goed.

Succes allemaal!

5. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ik heb op het moment ook erge last van buikpijn en gister een hele opgezette buik en misselijk en vreselijk het zuur hebben.
    heb het gevoel alsof er een ballon in mn buik zit heel vreemd maar ja ook ik moet nog ff wachten wat erg lang duurt maar mocht het wel raak zijn vertel ik het jullie.

x

6. mvdb

mvdb Lid

6 nov 2008
    7
    0
    0
    hallo dames,
    ik voelde maandag (dag 5 na de eisprong) heel kort een hevige steek/ kramp in mijn buik, gisteren en vandaag kleine steekjes/ naalden prikjes en ik ben ook een beetje duizelig en heb borrelige darmen.
    zal het dan toch een innestelling zijn?! ;)
    vanaf 20 nov kan ik dan eindelijk gaan testen... ik kan haast niet wachten!

Allemaal veel suc6!

7. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Lieve allemaal, dan heb ik ook nog wel een vraagje haha

ik had afgelopen zondag (9 november) mijn eerste positieve ovulatie test. Wanneer zou mijn innestellingsdag dan moeten zijn? Dat is me nog niet helemaal duidelijk.

ik voelde mijn ovulatie heel erg aankomen (5 dagen stekende buikpijn, ook na mijn positieve test, nu voel ik het in mijn rechteronderbuik rommelen sindsdien).

Liefs Dina

8. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    ik heb vandaag een vaag misselijk gevoel en rommelige darmen en mijn buik lijkt wel twee keer zo dik zo n gevoel tenminste, en volgens de berekening zou ik vandaag mijn innesteling moeten krijgen dus ja wij hopen het zo iedereen heel veel succes

9. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    @ dina1983 we lopen gelijk grappig.

Toch wel veel meiden die dus wat voelen maar ja zal het wel zal het niet toch moeilijk weer.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal niets gevoeld dus dan ga je daar eigenlijk ook vanuit tot ik hier op deze site las dat de tweede heel anders kan zijn spannend hoor.

Liefss

10. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Hier ben ik dus ook erg nieuwsgierig naar! Ik heb vrijdag 7 Nov mijn eisprong gehad, volgens de calculator zou ik dan morgen de innesteling hebben. Maar als we uitgaan van een week na de eisprong, dan aanstaande zaterdag. Ik ben benieuwd of het gaat lukken en of ik er iets van voel :D Volgens mij is het bij iedereen anders.
    Mijn NOD is 22 November. Wachten maar!

11. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hai Miggy, hihi ja dat is inderdaad grappig! ook jouw eerste cyclus weer? Als mijn ovulatietest nou 9 nov positief was zou ik dan de 15de mijn innestelling moeten hebben? snap er niks van haha

leuk hoor een tweede. is je eerste een jongen of een meisje? lijkt me echt super. we kijken er zo naar uit dat het raak is... het rommelt wel allemaal onderin mn buik, maar dat kan ook van het ontpillen zijn. van mij mogen wij vrouwen wel de hele maand kans maken om zwanger te worden, niet alleen maar 2 dagen zeg maar:) hihi

12. Miggy

Miggy Actief lid

3 apr 2008
    128
    0
    0
    Noord-Holland
    Heyy,

Ben al 2 jaar van de pil af en we hebben het een jaar geprobeerd maar we gingen eerst trouwen dus ff uitstellen en toen moest ik geopereerd worden dus mocht ik ook niet zwanger raken en nu hebben we groen licht dus mogen er echt voor gaan.

Ik heb een dochter van 5 en dat is erg leuk hoor.
    En ja dat ontpillen heeft bij mij toch we 6 mnd geduurd voor het helemaal goed was en ja je voelt van alles dus altijd spannend.

Nou we houden elkaar op de hoogte ok.
    Oja als zaterdag is ook mijn innesteling maar heb wel een feestje dan dus ja een borrel gaat er wel in. Nou ja we zien het wel.

Liefsss

13. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    hihi oh dus zaterdag is onze innestelling... ik moet werken, dus wie weet voel ik ineens iets hihi hoop het wel.
    fijn dat je nu voor je tweede kleintje mag gaan. lijkt me echt fantastisch. ik ben geen borrel drinker:) ik let erop dat ik niet teveel thee drink hahaha
    we houden elkaar op de hoogte! leuk
    ik denk dat ik dinsdag een test ga doen. hihi

Deel Deze Pagina