Laatst heeft mijn kindje ergens een koekje gekregen welke hij erg lekker vond. ( het is nogal een moeilijke met koekjes) Helaas weet ik niet van welk merk het was en kan het niet navragen. Dus dames misschien weten jullie het. Het is een soort tuc koekje maar dan een stuk dunner. Iemand een idee?
Dank voor het meedenken. Dit ziet lekker uit! Maar helaas dit was het niet. Het zag er echt uit als tuc maar dan veel dunner.
Helaas, ze hadden echt de tucvorm. Maar dit ziet er wel heel verleidelijk uit! @einad ; zoals aangegeven kan ik het helaas niet navragen anders had ik dat zeker gedaan.
Ik heb geen flauw idee wat het kan zijn. Maar wat maakt dan dat het niet mogelijk is om het na te vragen bij degene van wie hij het kreeg?
deze misschien? https://www.ah.nl/producten/product/wi407859/schar-snackers-glutenvrij?gclid=EAIaIQobChMIlqOT9q7T2wIVzDLTCh2p7gGhEAQYASABEgJ2yfD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CICp_veu09sCFQ9B4AodyyID6A
Gekregen bij een afscheid van een kindje op de peuterspeelzaal die verhuist is naar de andere kant van het land. En ik ben zo’n ontaarde moeder die niet eens weet hoe dat kindje heet
Heb me voorgenomen om alle koekjes te kopen die er op lijken. Daar gaat mijn bikinilook voor de zomer want we moeten ze natuurlijk allemaal gaan proeven.