kun je voelen of je kindje is ingedaald?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door cam, 1 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    goedemorgen,

ik heb sinds 36 weken ongeveer ongesteldheidskrampen die eigenlijk vooral snacht er zijn. de afgelopen dagen viel het mee, maar vanacht werd ik er echt wakker van. Ik heb ook echt een drukkend gevoel in de onderrug dat ook bonzend aanvoelt, vooral als ik een grote boodschap heb gedaan op het toilet

Kan het zijn dat mijn kindje is ingedaald of aan het indalen is? Tis mijn tweede, bij mijn eerste heb ik niets, nada, noppes gevoeld en ben ik ingeleid bij 42 weken en 1 dag.

Ik weet dat indalingsweeen of voorweeen niets zegt over wanneer je gaat bevallen, maar zou dit een teken kunnen zijn dat er iets gaande is (ben nu 37 weken en 3 dagen)? Is er een verschil tussen indalingsweeen en voorweeen, of is dit hetzelfde?

Ik hoop het zo, tis zo frusterend om te moeten wachten en bij het idee aan weer tot 42 weken te moeten wachten, zakt de moed me een beetje in de schoenen...

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi cam,

HEt kan inderdaad met het indalen te maken hebben, de verloskundige zal er hoogstwaarschijnlijk naar voelen de volgende controle. Het zegt inderdaad niets over wanneer de baby zich zal aankondige dus ik kan je helaas niet blij maken!

Imke

Deel Deze Pagina