Ik heb bij mijn zoontje 5 dagen voor NOD getest met clearblue en goed positief. Maar bij mijn bbz teste ik pas een week na NOD positief.
Ah zo, Nou bij een vriendin van mij waren de eit-jes te klein. Die moest toen ook aan de medicijnen (ik weet niet dat medicijn heette) Maar de 1e keer nadat ze die medicijnen had gebruikt was het gelijk raak. Ze is nu in Januari uitgerekend. (is voor jou misschien ook leuk om te weten) Groetjes,
Bedankt ik weet er alles van Ik ben van mijn oudste dochter ook de eerste keer met CLomid zwanger geworden! Wanneer krijg je de testen in huis?
En ga je dan ook meteen testen? Hoe laat? Ik ben zo benieuwd haha! Ik heb toen in de avonduren getest om 22.00 in de avond ofzo.
Najaa zelf weten...maareh vroeg testen zorgt vaak voor teleurstellingen: Enerzijds omdat ie nega is en soms dus pas later posi. Dus stel je test nega en je drinkt, dan voel je je later kloten omdat je toch hebt gedronken... Anderzijds omdat ie posi test en het alsnog mis gaat.. Maar goed zelf weten...enneh dat van die symptomen..ik weet niet hoe lang je al van de pil bent...maareh sommige verschijnselen lijken erg op zwangerschap maar dat is dus niet altijd zo. Je lichaam kan je ook errug voor de gek houden, helemaal als je er "steeds" mee bezig bent en wilt testen etc... Duim voor je dat het posi is hoor en dat ie posi blijft..maareh mn advies is en blijft wacht ff af tot NOD of daarna en drink gewoon niet, dan neem je t zekere voor t onzekere
als je per se vroeg wilt testenzou ik ff wat testen op de site kopen,die zijn betrouwbaar en niet zo duur als bij de drogist....de 1000 heeft ze ook,niet van eigen merk hoor,ten minste,hier hangt tegenwoordig een medicijnrek bij de kassa en daar liggen ze voor 7 euro
haha 6 dagen na innesteling een feestje! meid, geniet van je wijn! Drink er ook 1 voor mij Dat kan totaal geen kwaad, zelfs al is het eitje bevrucht dan moet het nog innestelen en nog een verbinding met jou zien te maken. Liefs, paula
Hallo Dames, Ik ga zaterdag-ochtend testen. De testen zijn morgen binnen. En ik wil het met ochtend-urine doen. Mirandakloppie: ik heb op deze site testen besteld. ik heb alle soorten maar besteld. Aangezien ik best 'n nuchter iemand ben (behalve als ik wijn op heb dan)( ) Ga ik er maar van uit dat ik nog meerdere testen nodig zal hebben! Dan kan het nooit tegen vallen. En natuurlijk ook omdat ik HEEL weinig geduld heb en ook nog eens heel nieuwsgierig ben! Blondie ik drink er een voor jou en een voor mezelf. Mili ik weet niet precies hoe lang dat ontpillen duurt maar ik ben vanaf 8 april gestopt met de pil. Dus ik hoop dat ik die verschijnselen allemaal al gehad heb. En ik heb er veel gehad ! kreeg zulke krampen dat de dokter mij zelfs doorstuurde naar het ziekenhuis ! En het is altijd beter om niet te drinken. En rustig af te wachten om te testen. Ik denk dat als ik zaterdag of zondag negatief test dat ik in mezelf denk: Jammer, probeer het 14 nov. nog een keer. Mocht dan volgende week toch weer mijn ongi komen. Dan baal ik daar eventjes van. En dan denk ik volgende ronden misschien beter kansen! Ben zelf niet iemand die al heel snel bij de pakken neer gaat zitten. En ik ben pas 7 maanden met de pil gestopt en daarvan nog maar 4 aan het oefenen. Misschien is het oefening baart kunst (of baart kinderen). \/ (ben op het moment iets minder positief omdat mijn borsten minder pijnlijk aanvoelen? Maar we zullen het wel zien) Nod 14 nov. 28-25-27-25-26-26-?
Oeps . . . ik vergeet nog wel even een heel belangrijk dingetje te vragen! Ik ging net 'n plasje plegen en ik kijk sinds kort altijd even naar het wc-papiertje. Nou zat er klodder wit-achtig slijm op : Betekend dit dan dat mijn slijm aan het afbreken is? en heeft dit nog betrekking op het wel of niet zwanger zijn ? Dit is eigenlijk de eerste keer dat het me opvalt : Groetjes,
Ben ik alweer met mijn vragen . . . . Degene die voor hun NOD positief getest hebben. Hoe lang was jullie Cyclus ? En ook degene die negatief getest hebben voor hun NOD. hoe lang was jullie cyclus? Ik Denk omdat ik een korte cyclus heb ik nooit voor mijn NOD positief kan testen! (klinkt toch wel logisch eigenlijk) Mijn theorie is: Hoe langer de cylcus hoe meer HCG-tjes zich aankunnen maken naar de NOD toe ? Groetjes, NOD 14 nov. TEST morgen 28-25-27-25-26-26-?
Als je positief test, weet je eigenlijk nooit hoelang je cyclus precies geweest zou zijn. Je moet altijd kijken naar het aantal dagen na de eisprong. Bij een zwangerschap nestelt een vruchtje zich meestal rond de 7e dag na de bevruchting in, vanaf dat moment verdubbelt je HCG waarde zich om de dag. Het begint tussen 0 en 5 MuI en de meeste testen zijn zo gevoelig dat ze met 25 MuI een verkleuring aangeven. Als jij een kortere lutheale fase hebt, zou het kunnen dat je met NOD nog niet positief test, anderzijds wordt je dan niet ongesteld en dat is ook een teken. Ik heb op dag 9 na de eisprong positief kunnen testen bij mijn oudste dochter.. Dat is uitzonderlijk, meestal verkleurd het lijntje later, maar het hangt heel erg van af hoe snel het vruchtje zich innestelt en hoe snel je HCG waarde omhoog schiet. Ik hoop zo een beetje een duidelijk antwoord te hebben gegeven!
Bedankt voor je uitleg Milla. Even rekensommetje: Woensdag 31 oktober ei-sprong gehad + 7 dagen = 7 nov. (zou innesteling geweest kunnen zijn! 7 nov. max. MuI 0,50 9 nov. max. MuI 10 11 nov.max MuI 20. Zelfs al zou ik dan het Max. MuI hebben. Dan kan ik nu nog niet positief testen! ik zie wel, ik waag er zometeen gewoon een testje aan. Als ze tenminste nog afgegeven worden! ze zijn nog niet binnen! Groetjes,
Ik ga nog eens kijken in de brievenbus. Ben mijn plas al vanaf 9 uur aan het ophouden. Sta op ontploffen! pas op! explosie gevaar! Groetjes,
succes Bemy. ik ben erg benieuwd. hoop het zo voor je. ik ga denk ik morgen testen! spannend! heb de testen er al liggen, maar wil 's avonds testen. kan dit wel? en nog tips voor voor die tijd? veel drinken, weinig drinken, enz. enz.?
Hoi meiden, Spannend zeg......ik duim voor jullie. Ik wil even zeggen dat ik met 1 dag overtijd negatief testen en met 6 dagen overtijd positief. Dus misschien een tip test niet voor je NOD, dat is mijn mening hoor! liefs vruchtje
Hallo Wendietje, Ik heb de testen binnen! Nu vraag ik me af of ik NU test of morgen-ochtend! Meestal zeggen ze dat ochtend-urine het beste is ? En je mag niet teveel water drinken van te voren. want dan kan de test ook weleens negatief uitvallen terwijl dat het positief zou moeten zijn! Laat je nog wel even weten wat het morgen geworden is? Groetjes,