Wendyy: ik hoop voor je dat het een innestelingsbloedinkje geweest is? Kim 1979: ik snap het niet goed! sinds vorige week woensdag? was toen je test positief? Ellenk: Heel raar he, ik voel het in allebei m'n handen alleen voel ik het ene hand beter dan de andere? kloppend gevoel! misschien moet ik terugkloppen?? Groetjes, NOD 14 nov. 28-25-27-25-26-26-?
Hallo Allemaal, Ben helaas zojuist ongi geworden. een dag vroeger dan dat ik verwacht had. Nou ja, Nieuwe ronden nieuwe kansen. Groetjes, NOD 8 dec. 28-25-27-25-26-26-25-?
hey bemy, wat jammer voor je joh. maar goed dat je zo positief blijft. hoelang ben je nou gestopt met de pil? liefs wendie
hallo bemy jeetje jammer zeg ! ik denk dat ik het ook binnen nu en een paar dagen word heb ik nu alweer twee druppeld verloren dus ben bang dat het niet meer zo lang duurd en ja we gaan er dan weer voor de volgende ronde jullie horen het wel doeidoei
hallo bemy jeetje jammer zeg ! ik denk dat ik het ook binnen nu en een paar dagen word heb ik nu alweer twee druppeld verloren dus ben bang dat het niet meer zo lang duurd en ja we gaan er dan weer voor de volgende ronde jullie horen het wel doeidoei
IK BEN ZWANGER! 07-12-07 een test gedaan en jahoor. Net nu ik deze maand geen zwangerschapsverschijnselen had? Groetjes, 28-25-27-25-26-26-25-zwanger
Gefeliciteerd Bemi Zo zie je maar, heb je geen verschijnselen blijk je zwanger. Nou geniet ervan, leuk zo voor de kerst.