We hebben de eerste stap gezet. Ik ben alvast gestopt met de pil. Voorlopig met condooms. Ik had al maanden klachten van de pil, dus wilde echt stoppen, maar we waren nog niet toe aan zwanger worden. Met condoom toch groter risico. Maar nu paar weken zonder pil en ik voel me zoveel beter. Bij ons eerste kindje had ik echt last toen ik stopte met de pil, met behoorlijke ontwenning. Daarom wilde ik nu aantal maanden eerder al stoppen met de pil om m'n lijf tot rust te laten komen, en het voelt zo goed! In oktober wordt ons meisje 2. Rond die tijd willen we ervoor gaan. Wel weer spannend. 1,5 jaar lang moest ik er niet aandenken ondanks perfecte zwangerschap en bevalling. Maar nu kriebelt het weer als ik zwangere meiden zie.
Groot gelijk dat je bent gestopt met de pil als je er klachten door krijgt! Om die reden ben ik na m'n bevalling niet eens meer begonnen met de pil. Hier begint het ook alweer te kriebelen. Ons mannetje is alleen nog geen jaar oud, dus willen nog zeker wachten tot het nieuwe jaar. Toch wel weer spannend nu de beslissing genomen is, ookal ga je er pas in oktober voor. Hier voelt dat toch weer als een geheimpje tussen ons tweeën.
Hoi! Wij gaan vanaf november voor ons tweede kindje. Mijn dochter is dan 3. Spannend weer! Ik was de eerste x vrij snel zwanger dus ik hoop dat het dit x ook zo is. Wachten duurt nog lang, maar die paar maanden vliegen vaat zo om!
Spannend!! Ook hier gaan we voor een brusje voor onze kleine meid! Het kriebelde al wel langer maar we wilden toch nog even wachten tot ze ietsjes ouder was, ze wordt over een maandje 2 jaar, mooie tijd om te beginnen dachten we zo! Zit nu in de eerste ronde na pilstop..ben benieuwd of het net zo snel gaat als de eerste keer, dat was gelijk raak in de eerste ronde
Ik voelde me ook veel beter toen ik stopte met de pil en ben na de eerste niet eens meer begonnen. Toen condooms gebruikt. Nu gaan we voor de tweede Vandaag ongesteld geworden dus ronde 1 zit erop. Er is verderop nog een topic van allemaal meiden die momenteel voor een tweede willen gaan
Spannend voor jullie ook. Hoop dat het straks niet te lang gaat duren, maar nu geniet ik even van geen pilhormonen en geen zwangerschapshormonen. @Yaisa, ook nog wat maandjes wachten dus. Maar wel leuk om weer naar uit te kijken.
Spannend!! Ik heb afgelopen maandag mijn spiraal laten verwijderen! Onze meid word volgende maand 4 en gaat naar school! Zal wel stil in huis worden 😜! Bij ons meisje was ik nog aan de pil! Dus na die zwangerschap wilde ik echt geen pil meer!! Vind het nu wel spannend dat we echt de beslissing hebben genomen om zwanger te raken! Ons meisje was een aangename verrassing maar wel ook even schrikken! Maar van harte welkom natuurlijk! Kwam er pas achter toen ik 8w! Heb me toen wel afgevraagt wat ik allemaal gedaan had! Ik rookte toen veel en ging nog veel opstap! Maarja gelukkig is het goed gegaan☺️ Ben ook al echt aan het voorbereiden en hoopdat het snel raak is! En voor jullie allemaal veel succes🍀🍀
Spannend! En ook weer erg leuk! I. Word ook 2 in oktober en bij ons kriebelde het al een tijdje we besloten er deze maand voor te gaan en ben meteen zwanger had dit nooit verwacht omdat we bij I. Er ongeveer 12 maanden over gedaan. Heel veel succes met zwanger worden