Hallo allemaal, ik heb een positieve ovulatietest gehad op cd 16. Vandaag zijn we cd 19 en ik zie nog niet echt een temp stijging. Ben ik wat te ongeduldig ? Kan mijn ovulatie nog komen of zou die al geweest moeten zijn aangezien ik 3 dagen geleden pos test had ?
Heb je de dagen daarna ook nog doorgetest? Die smiley komt soms meerdere dagen achter elkaar volgens mij.
Nee doeme , ben direct gestopt met testen na de positieve smiley, moet k zeker onthouden vr de volgende ronde !
Nee helaas niet, dat wist ik niet! Eerste keer dat ik met zo een test test. Dan ben ik heel benieuwd nr morgen!
Gisteren en vandaag nog geen stijging vrees ervoor dat ei niet gesprongen is.. zit nu 5 dagen na pos ovu test... nu ook nog eens een candida (schimmelinfectie) gekregen deze week dus tis echt mijne dag ni:s
Ja sowieso doortempen , ben ook terug beginnen testen met ovu testen , gisteren en eergisteren negatief, dus mss binnekort weer een positieve...
Oké vandaag mijn 2de positieve ovulatie test , zit op dag 22 . Eerste positieve ovu test was op dag 16 maar toen geen temp stijging. Laten we hopen dat het deze keer wel wilt springen
Update, dag 30 en nog steeds geen ovulatie gehad ondertussen 4 dagen na de laatste (en 3de) positieve ovulatietest van clearblue(smiley)... begin de moed te verliezen wordt weer een lange maand...
Ik vrees voor pcos maar eind september gynaecologisch onderzoek dan zal ik hopelijk meer weten... net trouwens opnieuw positieve ovutest dus de 4de en hopelijk de laatste van deze cyclus !
Dag 37, maar nog geen ovulatie.. Ben gestopt met ovutesten en wacht nu mijn menstruatie af en probeer het wat los te laten. Wel nog gewoon aan het doortempen. Is tot nu toe mijn langste cyclus (beginnen tempen sinds mei, sinds januari gestopt me pil). Ben deze cyclus ook gevaccineerd geweest voor de 2de keer, hoop ergens dat daardoor mijn cyclus wat in de war is. Maar eind sept gynaecologisch onderzoek dus misschien word ik dan wat wijzer..