Welke ovu test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Funnyfant, Jan 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Dag dames,

Ik ben gisteren (op mijn 30e verjaardag:x) ong geworden na ronde 1. De vorige keer heb ik met sensitest ovu getest, maar alleen 2 dagen hele lichte streepjes gehad, geen donkere. Ik heb toen van 26 dec t/m 6 januari getest. mijn voorlaatste ong was op 17-dec.
    In de volgende ronde ga ik smeppen maar dan al vanaf dag 6. Welke ovutest zijn betaalbaar maar wel fijn volgens jullie ervaringen? Ben heel benieuwd!

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,474
    4,930
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik gebruik nu de testen van zwanger&kids, maar als ik ooit weer voor 'het echie' moet vanwege een behandeling dan bestel ik die van Matcare weer.
    Die van Z&K werken wel, maar ik vind die van MAtcare toch duidelijker. Beide te bestellen via internet, de ene net een tikkie duurder dan de anderen, maar nog steeds heel goedkoop.

3. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

Dec 30, 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    ja ik denk toch sensi testen en dan smiddags testen ipv sávonds, dan mis je je piek niet hoor ik zeggen..

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou je die van Zwanger & Kids aanraden. Klopte altijd bij mij en met resultaat, want ik ben nu zwanger. Succes!

5. Funnyfant

Bedankt voor de tips meiden! Ik zal eens even gaan neuzen!

6. Lavendel82

Lavendel82 Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    3,656
    0
    36
    sensitest de dipstick, misschien een tip om als je licht streepje krijgt over te gaan naar 2 keer testen op een dag

7. Funnyfant

Die had ik idd en ik had 2x per dag getest toen het streepje licht was, maar toch geen resultaat. Nou kwam mijn ong op NOD +6, dus heb ik denk ik te kort getest.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zwanger en kids!
    Heb die van sensitest ook gehad, maar die bevielen mij echt niet...

9. Funnyfant

Ik ga ze idd daar bestellen dit keer denk ik. Ik vond sensitest ook niet zo fijn eerlijk gezegd. Maar dan wel de dipstick van Z&K? En wat gebruiken jullie als opvangbakje? Ben zo bang dat een gewoon bakje door afwasmiddelrestjes de test beinvloedt ofzo.

10. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik heb dipsticks van Sensitest.. heb er nu nog maar 3 gedaan, maar als ik er wijs uit geworden ben, laat ik het je wel weten :D

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Plastic weggooibekertjes :D

12. Jasmina8

Jasmina8 Lid

Oct 20, 2010
    57
    0
    0
    Ik heb ook goede ervaringen met die van zwanger&kids, met alle soorten. 't Is maar net wat je zelf prettig vindt. Je kunt ook een pakketje bestellen met verschillende soorten erin geloof ik..

13. Nien1981

Nien1981 Lid

Jan 19, 2011
    10
    0
    0
    Ik gebruik de clearblue digitale ovulatietesten. Is erg betrouwbaar en duidelijk. Geen streepjes gedoe, gewoon een lachend gezichtje! Ze zijn wel prijzig, maar je kunt losse sticks kopen bij Etos. Dit is goedkoper dan elke keer een nieuw pak.

14. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Zijn die losse sticks ook van clearblue of van een ander merk? Hoeveel zitten er dan in een pak? Bedankt voor dereactie!
    Ik heb de dipsticks van babyboomshop en daarnaast de digitale van clearblue!

15. Maybe01

Maybe01 Actief lid

Aug 30, 2010
    408
    0
    0
    Ik heb ovutesten van kruidvat eigen merk. Dan moet het streepje donkerder zijn dan het test streepje wil het raak zijn. Of gelijk aan het teststreepje. Opzich is het wel heel duidelijk te zien.. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn gebruik ze deze maand voor het eerst.

16. Funnyfant

Mag van mij een slotje op!

Share This Page