Kun je werkelijk 6 dpo positief testen?? *niet ikzelf*

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ichtus, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

ik zie ook niks hoor misschien wilt ze het tegraag en beeld ze het in

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

Dat zei ik dus ook.. laat m maar aan de gyn zien, dan zal ie zeggen dat ie negatief is..

nou ja.. leven en laat leven.. hopelijk voor haar veranderd t nog..

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SABINE.. ja kan.. ik heb ook een periode gehad dat ik het heeeeeeeeel graag wilde, maar bij een witte test wist ik heel goed dat ie negatief was.. juist in de mmm zou je denken dat je wel weet hoe of wat, maar ze is sowieso een beetje raar hierin hoor.. toen ze net voor het eerst clomid had gekregen belde ze s avonds om te vragen of ze dan wel sex moesten/mochten hebben.. pfff..

ik zei nog.. je wordt niet zwanger van een pilletje hoor.. daar zitten geen zaadjes in.. oh nou dan wisten ze dat ook weer..

ONGELOFELIJK!!!...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ichtus
    Misschien wil ze m te graag zien...ik zie echt helemaal niks nada noppes...jammer! Het is idd een beetje erg vroeg ook;)

5. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ok, erg slim is ze idd niet..

MAAR even ter verdediging als ik mn laptopscherm kantel zie ik wel wat ;) Niet dat de test positief is hoor..

Maar ik denk dat t streepje wat zij ziet er wel is t is alleen helaas voor haar geen positieve test!

Ik zou als ik jou was gewoon zeggen dat jij t nog niet ziet en dat t niet duidelijk genoeg is maar dat ze over een paar dagen gewoon nog s moet testen, als t dan raak is is t dan wel duidelijK! :)

Weet niet of ze vaker met die testen getest heeft? anders kan je een foto sturen van eentje die wel positief is :p

misschien heel erg:), maar ze weet toch wel dat t pas positief is als je 2 streepjes hebt he? niet dat ze nou zo blij is omdat die ene streep er staat......... ;););)

Bloemm90 vindt dit leuk.
  6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    oja ichtus

misschien bedoeld ze de controle streep hihihi. Las net je andere berichtje dat ze je belde of ze wel mochte seksen....;)

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zie werkelijk helemaal niks, noppes, nada...
    terwijl ik altijd wel iets weet te vinden;)

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik zie ook iets van een tweede streepje, maar op een ietswat vreemde plek ... Of een fabrieksfoutje of een vertekend beeld omdat mijn scherm iets te hoog hangt.

Ik denk niet dat deze positief is hoor.

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Met alle wil van de wereld kan ik hier ook geen streepje ontdekken, heb het scherm al een paar keer gedraaid enzo maar helaas...
    Ze moet inderdaad over een paar dagen maar eens weer testen.
    (en misschien hier op het forum gaan lezen, dan leer je nog eens wat hihi)

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb bij nr 3 ook met 6 dpo positief getest, maar had nog geen knaltest, een supervaag streepje.. maar omdat normaal de testen spierwit bleven was het voor mij wel duidelijk dat het raak was

11. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik zie ook niks... jammer voor der

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

nope niks te ontdekken. Maar snap niet dat ze denkt dat hij posi is. En ook nog erbij zetten dat het duidelijk is! nee ik snap het niet

13. natjes

natjes Niet meer actief

Hier ook bij de eerste kleine week na ei (licht!) positieve test! Met dezelfde testjes toen als lim trouwens... :D

14. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Ik zie ook helemaal niks, ook niet als ik inzoom of de computer kantel.
    Had me ook niet kunnen voorstellen dat je echt wat zou zien, want je gaat pas hcg aanmaken na de innestelling en binnen 6 dagen zit een vruchtje toch niet al helemaal ingenesteld?

Ichtus, wat je zegt over dat ze ook niet al te slim is, dat herken ik helaas ook uit mijn omgeving. Stel dat stopte met anticonceptie "omdat het toch nog wel een halfjaar zou duren" en toen was mevrouw binnen een maand zwanger en vonden ze het zo raar en waren ze er eigenlijk niet klaar voor (financieel en qua huis). En mevrouw wist ook niet dat je vruchtbaar bent rondom je eisprong, die dacht dat het de hele maand kon! haha tja... sommige mensen komt het inderdaad echt aanwaaien denk ik dan maar..

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    nee echt snugger is ze niet idd wat dit betreft..;).. maar goed.. heb haar mijn positesten van Anna laten zien.. dat dit toch wel een heel verschil is.. toch is ze overtuigd dat ze zwanger is.. kan natuurlijk heel goed, maar de test blijft in mijn ogen negatief..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)

hihihi.. nou moet je eerlijk bekennen dat ik dat voor Jurian ook niet wist hoor dat je maar 1 a 2 dagen vruchtbaar was per maand..whahaha.. maar ja.. ik was aan de pil dus was er ook totaal niet mee bezig..

17. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0

Nou, dat kan ik me nog best voorstellen. Ik ben me er ook pas in gaan verdiepen toen ik stopte met de pil. Voor die tijd ook totaal niet mee bezig geweest.
    Maar goed, in het geval van het stel wat ik noemde, waren er zoooveel dingen die ze niet wisten dat ik me uberhaupt afvraag of ze wel weten dat ze straks een levend kind krijgen en geen pop.

Maar als ik het zo lees wil je schoonzusje ook niet van je aannemen dat het allemaal wel heel vroeg is en dat deze test negatief is. Als je er dan zo weinig van weet, zou ik wel de adviezen van meer ervaren mensen aannemen. Ach ja, wie weet over een paar dagen weet ze meer. Ze kan best zwanger zijn, maar uit deze test blijkt dat (nog) niet.

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

die test is heel negatief, bovendien nestelt het embryo pas rond 7 dagen dpo in, dus ja....

weet ze wel dat er 2 streepjes moeten komen?

19. Loepie

Loepie Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.180
    0
    0
    lol misschien denkt ze inderdaad dat de controle streep DE streep is, verklaart wel waarom ze het zo "duidelijk" vindt

20. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zie ook helemaal niets hoor meis!
    Kan begrijpen dat jullie geen vriendinnen zijn! Ze vraagt eerst om je mening om vervolgens te zeggen dat je jaloers bent als je aangeeft dat test negatief is...Je hebt bijzondere mensen!....;)

Deel Deze Pagina