hihi Toen ik een posi test had kocht ik een wagen, kreeg ik een miskraam een dag voor ze hem kwamen brengen. Heb m nog wel bewaard maar uiteindelijk duurde het nog maanden en 2 mk daarna, ondertussen kon een vriendin hem van me gebruiken dus heb ik m aan haar gegeven.
hoi dames, op die test kan ik ook niet veel zien maar het is toch niet onmogelijk..ik heb afgelopen zaterdag getest en waarschijnlijk was ik 7 dpo en deze was wel licht(licht licht) positief..dus wie weet..??
Hmmz.. nu zie ik toch weer wat als ik idd die laptop kantel, kan me wel voorstellen dat t in t echt beter te zien is.. T is alleen zo jammer dat t zeker voor voor op op dr NOD fout kan gaan of even erna.. bij mij waren zulke superlichte testen geen goed teken.... Ben heeeeeeeel benieuwd naar de verdere testen!
Ik denk wel dat het kan. Ik wist bij de eerste exact wanneer mijn eisprong was door de combi ovutesten en tempen. 3 dagen later voelde ik de innesteling en op 9 DPO een heeeeel duidelijke test! Dus denk dat je op 6 DPO ook wel iets zou kunnen zien, maar op de foto´s die hier getoont zijn (van je schoonzus) zeg ik niet gelijk, ja zwanger.. Met moeite kan ik wat zien.
Nou, ik vind ook deze test absoluut niet overtuigend. Nog steeds te vroeg (kan nog alle kanten op) en vind niet dat je allerlei rare trucjes moet uithalen om een test als positief te kunnen zien. Ben erg benieuwd naar de volgende test!