vroege test gedaan=negatief, nog hoop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zippie, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zippie

Zippie Niet meer actief

Ik heb een vroege test gedaan, zo'n eentje die je 6 dagen eerder kunt doen. Ik ben 2 dagen weg van NOD. Is er nog hoop dat ik deze maand toch nog zwanger ben? Bah, ik ga echt NOOIT meer zo'n vroege test doen :x

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    bedoel je dat je 2 dagen voor je nod zit? dan vrees ik dat je niet zwanger bent, maar er zijn uitzonderingen die testen pas een week na nod.

3. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    ik zeg wacht nog ffies af! tot je ongi worden moet!! wachten duurt lang ik weet t ! succes!

4. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Ik heb nog nooit voor mijn NOD positief getest. Bij allebei de zwangerschappen zelfs pas een dag of twee erna! Ik zou zeggen: gewoon nog even geduld hebben.

5. Zippie

Zippie Niet meer actief

1 dag voor NOD, meerdere gewone testen gedaan: ALLEMAAL POSITIEF! :D

6. Nadine8787

9 jan 2011
    39
    0
    0
    Lerares speciaal onderwijs en student pedagogische
    Midden Nederland
    Gefeliciteerd!!!:):)

7. Berenice

Berenice Lid

19 jan 2007
    66
    0
    0
    Gefeliciteerd!

8. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd!!!!

9. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    GEFELICITEERD!!!!

Maarruuu, begrijp ik nou goed dat zo'n ultragevoelige test die gebruikt kan worden voor 6 dagen voor NOD, NEGATIEF testte, en een gewone test POSITIEF?

Ik ben wel heel benieuwd welke merken je hebt gebruikt...

(ik heb vanmorgen op DPO 12 een Matcare Ultra gedaan, uitslag was negatief, dus ga ervan uit dat het geen zwangerschap is... maar nu twijfel ik of ik dan niet met een 'gewone' test moet testen....)

10. Zippie

Zippie Niet meer actief

Ja klopt ;)

de ultra gevoelige http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/Ultra_Home_Pregnancy_Test.html

de gewone
    http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/copy_of_25_Early_Pregnancy_test_vial_packs.html

ik heb van beide merken meerdere gedaan, dus niet een foute test. Helaas heb ik van de gevoelige geen testen meer over, want ik ben wel benieuwd of die nu ook positief geeft. Ik had wel een keer een positief streepje, maar die verdween na 2 seconden. Ach ik had al meer verhalen over die testen gehoord.
    Hoop voor je dat het toch nog raak is

11. mamajj

mamajj Niet meer actief

ik had die testen ook gebruikt.. had er 6 thuis liggen.. en laastste gebruikte ik op mijn NOD
    alleen die op mijn NOD was positief..... dus het kan zeker zijn dat hij nog positief wordt.... succes!

12. nienkeeknein

nienkeeknein Actief lid

6 jun 2008
    132
    0
    0
    verzorgende
    emmen
    Gefeliciteerd!!!

13. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Gefeliciteerd! Verrassend!!! :D :D

14. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Leuk om vraag en positief antwoord van dezelfde persoon te krijgen:)

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    vanaf wanneer zou je nu een test kunnen doen? Ik heb die van kv5v2 liggen... Zou normaal pas na eindje testen maar dan zit in in buitenland, zonder vriend, beetje irritante situatie... Kan je bijvoorbeeld een week voor al testen of is dit nog veeel te vroeg?

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bijna vergeten: gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik had vorige week 14 jan me Nod,teste een dag ervoor nog hardstikke negatief en en dag erna een licht streepje,2 dagen daar weer na donkerder wordende streep en woensdag een knaller!
    Het kan dus echt wel!
    Zou gewoon nog even wachten of je ongi word... Succes meid
    hoop dat het raak is!

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Mhh... zal mijn geduld dan nog even op de proef moeten stellen :)
    Bedankt voor je reactie Maris!

Deel Deze Pagina