Ik heb een vroege test gedaan, zo'n eentje die je 6 dagen eerder kunt doen. Ik ben 2 dagen weg van NOD. Is er nog hoop dat ik deze maand toch nog zwanger ben? Bah, ik ga echt NOOIT meer zo'n vroege test doen :x
bedoel je dat je 2 dagen voor je nod zit? dan vrees ik dat je niet zwanger bent, maar er zijn uitzonderingen die testen pas een week na nod.
Ik heb nog nooit voor mijn NOD positief getest. Bij allebei de zwangerschappen zelfs pas een dag of twee erna! Ik zou zeggen: gewoon nog even geduld hebben.
GEFELICITEERD!!!! Maarruuu, begrijp ik nou goed dat zo'n ultragevoelige test die gebruikt kan worden voor 6 dagen voor NOD, NEGATIEF testte, en een gewone test POSITIEF? Ik ben wel heel benieuwd welke merken je hebt gebruikt... (ik heb vanmorgen op DPO 12 een Matcare Ultra gedaan, uitslag was negatief, dus ga ervan uit dat het geen zwangerschap is... maar nu twijfel ik of ik dan niet met een 'gewone' test moet testen....)
Ja klopt de ultra gevoelige http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/Ultra_Home_Pregnancy_Test.html de gewone http://www.accessdiagnostics.co.uk/acatalog/copy_of_25_Early_Pregnancy_test_vial_packs.html ik heb van beide merken meerdere gedaan, dus niet een foute test. Helaas heb ik van de gevoelige geen testen meer over, want ik ben wel benieuwd of die nu ook positief geeft. Ik had wel een keer een positief streepje, maar die verdween na 2 seconden. Ach ik had al meer verhalen over die testen gehoord. Hoop voor je dat het toch nog raak is
ik had die testen ook gebruikt.. had er 6 thuis liggen.. en laastste gebruikte ik op mijn NOD alleen die op mijn NOD was positief..... dus het kan zeker zijn dat hij nog positief wordt.... succes!
vanaf wanneer zou je nu een test kunnen doen? Ik heb die van kv5v2 liggen... Zou normaal pas na eindje testen maar dan zit in in buitenland, zonder vriend, beetje irritante situatie... Kan je bijvoorbeeld een week voor al testen of is dit nog veeel te vroeg?
Ik had vorige week 14 jan me Nod,teste een dag ervoor nog hardstikke negatief en en dag erna een licht streepje,2 dagen daar weer na donkerder wordende streep en woensdag een knaller! Het kan dus echt wel! Zou gewoon nog even wachten of je ongi word... Succes meid hoop dat het raak is!